... ...

شماره تلفن وکیل و شماره موبایل وکیل پایه یک در گروه وکلای تهران مدافع

  • 2 شهریور 1399
  • بروزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
  • ۲۰۴ نظر
  • 7 دقیقه
  • 14521 بازدید

در چه موردی مشاوره میخواهید؟

  •  شماره تماس وکیل متخصص همان موضوع را از ما بخواهید
  •  مشاوره زمینه های حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و اداره کار
  •  مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری در تهران مدافع
  • هر وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مشاوره می‌دهد با ما در ارتباط باشید ٩١٠٠١٣١٢-٠٢١

شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری را چگونه پیدا کنیم؟

آسان ترین و در دسترس ترین راه برای ارتباط با وکیل استفاده از شماره تلفن وکیل است. می توان با استفاده از شماره تلفن وکیل با او تماس گرفت.

بهتر است در ساعات کاری با شماره تلفن دفتر وکیل و در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیل با شماره موبایل وکیل تماس بگیریم.

تماس با شماره تلفن گروه وکلا از تماس با دفتر وکیل بهتر است زیرا وقتی با یک گروه تماس می گیرید می توانید با وکیل متخصص موضوع پرونده خود مکالمه کنید و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

گروه وکلای  تهران مدافع یک تیم متشکل از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران را گرد هم آورده است. با تهران مدافع تماس بگیرید و و با وکیل پایه یک دادگستری متخصص صحبت کنید. « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

آیا شماره تلفن وکیل را جهت مشاوره رایگان میخواهید؟

شما با داشتن شماره موبایل وکیل به صورت ۲۴ ساعته در مورد این مقاله یا مقالات دیگر می توانید بدون پرداخت هزینه مشاوره حقوقی بگیرید. وکلای پایه یک متخصص ما منتظر تماس شما هستند.

شماره تلفن وکیل خانم

برخی افراد به خصوص در پرونده های خانواده و طلاق ترجیح می دهند که از وکیل خانم کمک بگیرند. هرچند از نظر تخصص تفاوتی میان وکیل خانم و وکیل آقا وجود ندارد ولی تهران مدافع در تیم خود وکیل خانم متخصص برای هر موضوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهتر پیگیر پرونده خود باشید. با تهران مدافع تماس بگیرید و شماره وکیل خانم برای پرونده شما در اختیارتان قرار گیرد. « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

شماره تلفن وکیل

شماره دفتر وکالت

تماس با شماره دفتر وکالت و گروه وکلا بهترین راه برای ارتباط با یک وکیل متخصص است. زیرا هیچ وکیلی در همه موضوعات و پرونده های حقوقی صاحب تخصص و تجربه نیست. گروه وکلا  معمولا وکلایی با همه تخصص ها را دور هم جمع می کند تا پاسخگوی نیاز مخاطبان و مراجعین محترم باشد. وکیل خانواده، وکیل مالیاتی، وکیل کیفری، وکیل ملکی و… تنها بخشی از تیم وکلای تخصصی تهران مدافع هستند.

با تهران مدافع تماس بگیرید و با بهترین وکیل مورد نیاز خود ارتباط داشته باشید و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. همچنین برای دریافت وقت مشاوره حضوری بهتر است با شماره دفتر وکالت تماس بگیرید تا بتوانید با ارتباط با منشی دفتر وقت مشاوره حضوری دریافت کنید. در اینگونه موارد معمولا تماس با شماره دفتر وکالت بهتر از تماس با شماره موبایل وکیل است.

مطلب مرتبط:  اگر مرد توان پرداخت مهریه را نداشته باشد به زندان می رود

تلفن تماس گروه وکلای تهران مدافع : « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

دفتر وکالت در غرب تهران

تعداد دفتر وکیل در غرب تهران نسبت به شرق و مرکز شهر تهران کمتر است و از این نظر مردم در این مناطق نیاز بیشتری به دفتر وکالت فعال و قابل اعتماد دارند. تهران مدافع یکی از بهترین موسسات فعال در محدوده سعادت آباد تهران است که آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم از غرب و شمال غرب تهران است. می توانید برای تماس با دفتر وکالت در غرب تهران با تهران مدافع تماس بگیرید و از وکیل پایه یک متخصص مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایید.

مشاوره موسسه حقوقی تهران مدافع

شماره موبایل وکیل

شاید راحت ترین راه برای تماس با وکیل تماس با شماره موبایل وکیل باشد. اما تماس با شماره موبایل وکیل بهترین راه برای ارتباط با وکیل نیست. زیرا به هر شکل ممکن است وکیل در دادگاه یا جلسه مشاوره باشد یا به هر دلیل خارج از دسترس موکل باشد. بهتر است برای تماس با وکیل با شماره دفتر وکالت او تماس بگیریم. اما به هر شکل ممکن است خارج از ساعت اداری یا در روزهای تعطیل نیاز به تماس با وکیل پیدا کنیم. در این مواقع می توانیم با شماره موبایل وکیل متخصص تماس بگیریم.

می توانید به تناسب موضوع پرونده خود با وکیل متخصص آن موضوع از طریق شماره های زیر تماس بگیرید. برای تماس روی شماره موبایل وکیل مورد نظر خود کلیک کنید.
تلفن تماس گروه وکلای تهران مدافع : « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

شماره دفتر وکالت موسسه حقوقی تهران مدافع

شماره وکیل کیفری

هر فعل یا ترک فعلی که قانون برای آن مجازات تعیین نموده است جرم است. حقوق کیفری نیز به مسائلی مثل جرم، مجازات، فرآیند محاکمه مجرمین، آئین دادرسی کیفری و… می پردازد. وکیل کیفری شخصی است که در امور کیفری تخصص، تبحر، و تجربه قابل قبول دارد. برای طرح شکایت از مرتکب و یا دفاع از متهم می توان به وکیل کیفری مراجعه کرد.

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلای کیفری تهران را گرد هم آورده است تا نیاز شما مراجعین محترم را بر طرف کند. شما می توانید در ساعات اداری با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » و در روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری نیز با شماره مذکور تماس بگیرید و مشاوره حقوقی رایگان با وکیل کیفری متخصص دریافت کنید.

شماره وکیل خانواده

وکیل خانواده وکیلی است که بر امور مربوط به حقوق خانواده تخصص و تجربه دارد. وکیل خانواده در اموری مثل ازدواج، طلاق، نفقه، مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت فرزندان، ممنوع الخروجی فرزند، حذف نام همسر از شناسنامه و…. تخصص دارد.

برای ارتباط با وکیل خانواده در ساعات اداری با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » و در روزهای تعطیل و خارج از ساعت اداری با این شماره تماس بگیرید و مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنید.

شماره وکیل ملکی و ثبتی

امور ملکی و ثبتی اموری بسیار دقیق و تخصصی است. بسیاری از امور ملکی و ثبتی در دانشگاه تدریس نمی شود و وکیل باید با تلاش و کوشش شخصی اقدام به یادگیری قوانین و مقررات مربوط به امور ملکی و ثبتی نماید. همچنین موضوعات ثبتی علاوه بر علم و تخصص نیاز به تجربه و آشنایی زیاد با اداره ثبت و رویه مربوط به این اداره دارد.

مطلب مرتبط:  اجازه خروج فرزند از کشور در دوران حضانت

برای تماس با وکیل ملکی و ثبتی متخصص می توانید با شماره تلفن ثابت « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس بگیرید. در روزهای تعطیل و بعد از ساعات اداری نیز می توانید با همین شماره  تماس بگیرید و از وکیل ملکی متخصص مشاوره حقوقی  غیر رایگان دریافت کنید.

شماره وکیل تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد یک مهارت و یک تخصص ویژه است که برخی از وکلا از آن بهره مند هستند. بررسی خواسته های طرفین قرارداد و در نظر گرفتن منافع و شرایط طرفین و اعمال فنی آنها در قرارداد یک موضوع بسیار دقیق و زمان بر است. علاوه بر تنظیم قرارداد بررسی قراردادها و مشاوره حقوقی قرارداد یکی دیگر از خدماتی است که یک وکیل قرارداد متخصص ارائه می دهد.

برای ارتباط با وکیل تنظیم قرارداد می توانید با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »  تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره موبایل وکیل

شماره وکیل ارث و وصیت

ارث و وصیت یکی از پر چالش ترین مباحث حقوقی است که معمولا منشاء اختلاف بین اعضای خانواده می شود. وصیت، میزان سهم الارث، تحریر ترکه، مهر و موم ترکه، قبول یا رد ترکه و.. از مسائلی است که در حوزه تخصصی وکیل ارث و وصیت است.

برای تماس با وکیل ارث و وصیت می توانید با گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید. « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل نیز می توانید با شماره فوق تماس بگیرید.

شماره وکیل اداره کار

اداره کار نیاز به وکیل پایه یک دادگستری ندارد و وکیل مدنی نیز می تواند در اداره کار اقدام نماید. وکیل اداره کار می تواند حسب مورد وکیل کارگر یا کارفرما باشد. برای شکایت از کارگر از کارفرما برای مسائلی مثل قرارداد کار، اخراج بدون دلیل و بازگشت به کار، دریافت حقوق و مزایای قانونی، عیدی، حق سنوات، بیمه تامین اجتماعی، حوادث ناشی از کار و سایر مسائل ناشی از روابط کارگر و کارفرما در حوزه تخصصی وکیل اداره کار است.

برای تماس با وکیل متخصص اداره کار و روابط کارگر و کارفرما می توانید با شماره تلفن ثابت « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » یا شماره همراه « ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵ »

مراحل گرفتن وکیل

  • تماس با شماره وکیل دادگستری و گرفتن مشاوره حقوقی رایگان و ارزیابی دقیق پرونده شما
  • تعیین موضوع و ارجاع به وکیل پایه یک دادگستری متخصص
  • بررسی پرونده و در صورت نیاز اعلام وکالت و طرح دعوی و یا پیگیری پرونده
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم تهران مدافع
4/5 - (29 امتیاز)
سوالات شما
۲۰۴ دیدگاه

سوالات خود را می توانید مطرح کنید تا در اسرع وقت به پاسخ برسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فردین

    بنده تبریز هستم از شهر جهرم استان فارس شاکی داشتم پرونده تو اجرای احکام هست و حساب های بانکی من از طرف شعبه مسدود شده حالا قرار شده طرف رضایت بده، بعد از رضایت شاکی حسابهای بانکی من خود به خود باز میشه یا باید به اداره خاصی برم لطفاً راهنمایی کنید؟؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      رضایت محضری و یا نزد دادستان باشد شما بایست به نامه ای از آنجا بگیرید و به بانک ارائه دهید تا حسابها باز شود

  2. نگین

    سلام خسته نباشید،من داخل امتحانات نهایی سره جلسه گوشیمو گرفتن اما ن با تقلب واصلا قصد تقلب نداشتم،من دیدم چندنفراز دانش آموزا دارن با گوشی میرن بالا وگوشی کاملا دستم بود وناظرین دیدن وسره جلسه هم برعکس گوشیو روی میز گذاشتم چون بعداز امتحان باید خونه ی مادربزرگم میرفتم اونوقت ناظر گوشیمو گرفت اما هیچ تقلبی داخل گوشیم نبود حالا صورت جلسه کردن وگوشیمو ۲۰روزه نمیدن اما هیچی داخلش نیست!اونوقت ناظرین به طور عمد داخل صورت جلسه نوشتن استفاده از گوشی من چندنفر رو فرستادم پیگیری کنن اما گفتن باید اون لحظه من با سر وزبون حرف میزدم که حقمو نگیرن و میگفتن پاسوز پارتی های معاون وناظرین شدم چون من خودم دیدم چندنفر با گوشی رفتن وهرچی به مسعولین اداره آموزش وپرورش میگفتم، معاون ها میگفتن امکان نداره همچین چیزی!!! الان منتظر جواب صورت جلسه ام اگه از امتحانات محرومم کنن میتونم شکایت کنم؟اما مدرکی ندارم ولی اونام هیچ مدرکی ندارن ازم حتی گوشیمم دستشونه هیچی توش نیست!حتی برگه ی امتحانمم یه دبیر چک کرد تقلب نکرده بودم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سللم
      اگر به این صورت باشد بعد از ابلاغ تخلف شما،میتوانید شکایت کنید تا رسیدگی در مرجع مربوطه انجام شود

  3. بهمنی

    سلام وقت بخیر پدرم عابر پیاده تصادف کرده و آسیب دیده و با قرض هزینه های جراحی و درمان انجام شده چطور میشود دیه رو زودتر بگیرند و عقب نیفته چون قوانین نرخ دیه به سال تصادف برمیگرده و خانواده الان به هزینه های درمان نیاز دارند در اردیبهشت ماه تصادف کردند و پزشک قانونی مراجعه مجدد مهرماه اعلام کردند. میشه لطفا راهنمایی کنید که راهی هست؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      فقط توافق شما میتواند مانع اطاله دادرسی شود و در غیر این صورت بایست مراحل آن طی شود

  4. Mahta

    سلام خسته نباشید
    پدر من تو خونه پرخاشگری میکنه از الفاظ رکیک استفاده میکنه و کل خانواده رو مورد ضرب و شتم قرار میده و همچنین بارها سعی کرده مادرمو خفه کنه شب ها خیلی دیر خونه میاد و وقتی میاد هم سر و صدا ایجاد میکنه و دعوا راه میندازه و از پس مخارج ب خوبی بر نمیاد و جدیدا هم خوراک مارو مختل کرده ومادرم از کارتی ک خودش داره غذا و خوراک تهیه میکنه
    چجوری باید شکایت کنیم ؟و اگه شکایت کنیم دادگاه اقدامی میکنه که پیشش نباشیم و جدا شیم تا زمان اجرای حکم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید اگر به سن ١٨ سال رسیده باشید جداگانه زندگی کنید
      میتوانید دادخواست مطالبه نفقه بدهید
      مادرتان نیز میتواند با استناد به این موارد طلاق خود را از دادگاه بخواهد

  5. زهرا سلطانی

    سلام به خواهرم پول قرض دادم مبلغ ۲۵میلیون الان میگه نمیدم فقط شماره حسابی که پول ربختم دارم ایا شکایت کنم میتونم کامل پول پس بگیرم یا دادگاه قسط بندی میکنه

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      میتوانید دادخواست مطالبه وجه را از طریق دفاتر خدمات قضایی مطرح کنید

  6. ایرج

    سلام من محکم به دو یال نیم حبس و ۲۰۰ ملیون ردمال شدم ودر تاریخ ۱۴۰۰/۲/۲۹ از پابند استفاده کردم تاریخ۱۴۰۰/۱۱/۲ حبس بنده تموم شد چون مبلغ ردمال رو نداشتم بدم ترسیدم برم پابند رو تحویل بدم چون گفتم منو میندازن داخل دویاره الان مبلغ رو پرداخت کردم حدود ۱۱ماه است که برای پابند دیر کرده و تحویل ندادم آیا جریمه یا حبس دارد

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما در این مدت فراری محسوب می‌شده آید و قطعا حبس جدیدی در انتظار شما میباشد

  7. سید محمد بطحایی

    باسلام پسرعموهایمان ازدستم آن شکایت کردند سرزمین ارث پدری ومحکوم شدند واعتراض هم نزدند توی ۲۰روز آیا دوباره می‌توانند شکایت بکنند یاخیر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      فرصت اعتراضات تمام شده باشد خیر مگر در صورت حصول ادله جدید

  8. هانیه زاهدی

    سلام، چک بنده برگشت خورده و دادگاه پس از حکم در اجرای احکام اتومبیل بنده توقیف و مزایده و وجه چک پرداخت شده است اما خسارت تاخیر تادیه در شعبه دیگری حکم گرفتند که اعسار بنده پذیرفته شده، اما دادگاه نامه نمی‌زنند که از چک سو اثر شود … به دلیل اینکه پرونده خسارت تاخیر تادیه باز است …؟ آیا درست است یاخیر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      تا صدور رای قطعی و نهایی و تعیین تکلیف پرداختی وجه چک، سوء اثر رفع نخواهد شد

  9. رضا کاظمی

    سلام
    وقت بخیر
    ببخشید سوالی داشتم
    بنده یک قرارداد اجاره بدون امضای دو نفر شاهد در بنگاه منعقد کردم ،الان هم مدت تموم شده و فعلا در همان منزل سکونت دارم ،صاحبخونه بنده میگه پول پیش که هفتاد میلیون تومنه ندارم با وجود اینکه مغازه کالای خانگی داره و وضع مالی خوبی داره،،بطور شفاهی چندین مرتبه بهش گفتم و پیامک دادم ولی اثر نکرد؟؟
    چیکار کنم؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین و کمک کنید

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      ایشان موظف است پول ودیعه را به شما مسترد کند و در صورت عدم پرداخت شما نیز میتوانید خانه را تخلیه نکنید و یا اینکه خانه را تخلیه و اجراییه گرفته و با خسارات منظور شده آن را بگیرید

      1. رضا‌فرهادی‌خواه

        سلام من از روی نادانی کاری انجام دادم که نباید مکردم من به‌ اسرار همسایه مان پسرش که دعوا کرد بود با ماشین تا دم جاده بردم حال پای خودم گیر برام حکم بریدن مشارکت در قتل‌ ومتواری قاتل شدم دوهفته زندان موقتی بریدن باوسیقه ازاد بشم لطفا راهنمای کنید

        1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

          سلام در همچین پرونده حساسی میبایست وکیل داشته باشید تا بتواند از شما دفاع کند،

  10. جواد

    باسلام من به کسی سفته داده بودم بعدش اون اومد و به عنوان اینکه میخواد برای دختر من که الان وارث محسوب میشه بعد از فوت مادرش گفت که می خوام حساب باز کنم برات و اطلاعات کد ملی و شناسنامه اش رو به این وسیله از من گرفت و بعد فردا ابلاغیه برای شکایت اومد در خونه آیا این کاراو شخص جرم محسوب میشه

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام خیر عنوان مجرمانه ای ندارد

  11. هامون

    سلام بنده از اقایی طلبی داشتم بابت فروش انگشتر ودستگاه فلز شبی اقا به خانه ام امد وطلبش راداد الان به دادگاه رفته وشکایت کرده که به زورپول را داده وخفت گیری شده است اما هیچ دلیل ومدرکی ندارد ومیگوید طلبی به ما نداشته ایا فکرمیکنید نتیجه چه میشود؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      به هرحال مورد شما اثباتی است و هرکس که بتواند اثبات کند رای خواهد گرفت

  12. هامون

    سلام بنده از اقایی طلبی داشتم بابت فروش انگشتر ودستگاه فلز شبی اقا به خانه ام امد وطلبش راداد الان به دادگاه رفته وشکایت کرده که به زورپول را داده وخفت گیری شده است اما هیچ دلیل ومدرکی ندارد ومیگوید طلبی به ما نداشته ایا فکرمیکنید نتیجه چه میشود؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      ما علم غیب به هیچ موردی نداریم
      شواهد و ادله باید بررسی شود

  13. Hs

    سلام روز بخیر
    میخاستم بدونم اگر یک مرد متاهل دارای زن و فرزند با دختری که هنوز باکره است رابطه مقعدی برقرار کرده باشد با رضایت دختر چه حکمی دارد
    اگر از طریق اغفال دختر ۱۶ساله این کار را کرده باشد چه حکمی دارد؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      در حکم زنای به عنف است

  14. مهدی

    سلام ۱۴۰۰تصاف کردم ترقوه راستم شکست دیه برام بریدن ۱۴۰۱ الان ۱۴۰۲ میخوام برگیرم بروز میدن چکارکنم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام به نرخ سال تصادف محاسبه میشود

  15. عبدالله

    سلام اعاده حیثیت کردم بابت افترا همان روزمفتری روزهشتم قبل تعطیلات عیداعتراض زدبه قرارمنع تعقیب الان شورادروقت رسیدگی چه میکنداگرحکم صادرکندمتهم اعتراض بزندداستان چی میشه پیام اومدبابت اعتراض درصورت نیازابلاغ میشود

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      دوست عزیز پرونده قابل پیش بینی نیست که بگوییم چه اتفاقی خواهد افتاد،منتظر وقت جلسه بمانید

  16. احمد احدی

    مالک و مستاجر سال قبل مستاجر منزلی شدم با مقداری رهن و کرایه ماهانه و در ادامه نوشته شد اگر در پایان قرارداد تخلیه نکنم برای هر روز مبلغی را پرداخت کنم امسال موجر بنده احاره بها را دوبرابر کرده و میگه باید رهن کامل بدید من گفتم قرداد اولیه ما رهن و اجاره است باید اضافه اش هم همینطور باشه من پول نقد ندارم برای رهن کامل موجر قبول نکرده رفته برای تخلیه دادخواست داده الان مدتی که بعد از قرارداد نشسته ام مبلغی که ذکر شده برای بعد قرارداد را پرداخت کردم سوالم اینه ایا موجر میتواند حکم تخلیه غیابی بگیرد و چقذر ژمان میبرد و ایا من میتوانم به قراردام استناد کنم که اگر قرار بر اضافه کردنه باید مثل قبل رهن و اجاره باشد رهن کامل نمیتونم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      در سال ٩٨ مصوبه ای مبنی بر تمدید خودکار اجاره نامه ها تصویب شد و تا پایان سال قبل لازم الاجرا بود و امسال خبری مبنی بر نسخ آن نیامده است.لذا میتوانید به شورای حل اختلاف محل مراجعه کنید و تقاضای تمدید یک طرفه کنید

  17. Nazanin

    سلام برادر بزرگترم ۶ سال است که پدرومادرم را می‌زند و تو خونه فحش میده و انواع آزار و اذیت روانی و جسمی رو انجام میده اخیرا دستش رو منم باز شده و دیروز با مشت زد به صورتم و الان بینی و پیشونیم ورم کرده . پدرومادرم هم راضی به شکایت نمیشن آیا خودم میتونم شکایت کنم؟ چجوری باید شکایت کنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بله میتوانید با مراجعه به پزشکی قانونی و تهیه آزمایشات مربوطه شکایت خود را در دفاتر خدمات قضایی مطرح کنید

  18. میلاد

    سلام
    کارت سوختی پیدا کردم و باهاش سوختگیری کردم و بعد به صندوق پست انداختم
    الان صاحبش پیدا و شاکی شده . از طرف آگاهی نامه بردیم اداره پست اما کارت سوخت توی اداره پیدا نشد و جزو ارسالی ها به شرکت نفت هم نبود. مدرکی دال بر اثبات اینکه کارت رو به صندوق انداختم هم ندارم
    الان به غیر از مبلغ سوخت استفاده شده مشمول جریمه دیگه ای هم میشم؟ جریمه سنگینی داره؟ کلا ۴۰لیتر استفاده کردم.

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      به هر حال عمل شما مصداق جرم سرقت است و بهتر است رضایت وی را کسب کنید

  19. امیر

    سلام اگه کسی به کسی فوش بده به دلیل مزاحمت از پشت تلفن ولی فوش که معنیش یعنی بی ادب و بی نزاکت یا بدون تربیت پدر باشه اشکال داره جرم محسوب می شه بعد طرف با پیامک یه حرف ناسزا به طرف مقابل بگه جدم اون چیه ؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      در هر صورت هر لفظی که موجب اذیت و ناراحتی طرف بشود موجب مجازات است

  20. Hichkas

    سلام شخصی بخاطر چراندن محصول به۴ماه حبس تعزیری و۷۵ضربه شلاق محکوم شده و۱۵روزه که بازداشت هستش آیا میتونیم درخواست عفو رهبری بدیم؟ شاکی هم رضایت نداده

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری
  21. سعید

    باسلام می خواستم ببینم برای اعسار از هزینه دادرسی کسی کسالت داشته باشد دادگاه شهر دیگه خودش نتونه شرکت کنه لایحه بده وشهود درجلسه دادگاه شرکت کنن آیا قاضی قبول میکند

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      طبق قانون الزامی به رد ان نیست اما در رویه حضور شما الزام اور است

  22. پیمان

    با سلام ممنون میشم راهنمایی بفر مائید پدر بنده مرحوم شدند و در گذشته در شرکتی که مشغول بکار بودند ۵ سال بیمه برای ایشان ریخته شده و الباقی سالها با اینکه در همان شرکت مشغول بودند بیمه ریخته نشده شرکت خصوصی الان واگذار شده و کارفرما نیز فوت شدند بابت ۵ سال که بیمه واریز شده هیچ حقی به پدرم نرسید و استفاده ای نبردند در حال حاضر مادرم که درآمدی ندارند میتوانند از بیمه تامین اجتماعی مطالبه ۵ سال رو داشته باشند یا خیر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری
  23. زهرا

    زمان جنگ تحمیلی برادرم سرباز بودند که سال ۶۷ مفقودالاثر شدند اون زمان تازه ازدواج کرده‌بودند و همسرشون بعد از چند سال بصورت غیابی طلاق‌ گرفتند و ازدواج کردند، بعد چند سال با این که این خانم ازدواج کرده‌ بودند دوباره با رضایت مادرم حقوق از بنیاد شهید گرفتند سال ۸۳ برادرم رو به عنوان شهید اعلام کردند و قرار شد که دیه شهدا رو بعد از اینکه ۳۰ سال را پر کردند بدهند حالا سوال بنده این است که تمام دیه به همسر سابق برادر شهیدم می رسه یا برادر وخواهرها‌ هم سهم دارند در ضمن پدر و مادرم هم در قید حیات نیستند

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      ابتدا باید تاریخ فرضی شهادت مشخص شود. چرا که همه چیز بر اساس زمان فوت متوفی محاسبه خواهد شد.
      دقت کنید تاریخ اعلام شهادت با تاریخ شهادت فرضی تفاوت دارد.

  24. محمدعلی

    بنده از فردی دینی را طلب داشتم و در دادگاه شکایت کردم و توانستم طرف مقابل را ملزم به پرداخت دین کنم، اما طبق استعلام های دادگاه فرد مالک چیزی نبوده است و در حساب بانکی او هم پول بسیاری یافت نشد
    فرد مقابل بنده زمین کشاورزی بزرگ و خوبی دارد (حدود ۳میلیارد می ارزه) اما سندش رسمی نیست و سند عادی داره
    می تونم کاری کنم تا زمینش رو دادگاه به مزایده بزاره تا بتونم دینم رو ازش بگیرم؟ ینی مثلا با چند تا شاهد به قاضی ثابت کنم؟ چون الان عملا دارایی داره اما نمیتونم ازش بگیرم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بله اگر به هر طریقی مشخص شود هرنوع مالی دارد میتوانید توقیف ان را بخاهید اما باید توجه داشته باشید که ان مستثنیات دین نباشد یعنی امرار معاش او از ان طریق نباشد
      البته باز هم با اثبات اینکه از ان زمین درامد دارد میتوانید اقساط او را بیشتر کنید

  25. نادیا

    سلام حق تنصیف فقط به زن هایی تعلق میگیره که دامادتوعقدنامه امضاش کرده باشه اون وقت سال۶۱همچین موضوعی توعقدنامه وجودنداشته که محل امضا داشته باشه با این حال مردطلاق بده بعداز۴۰سال تکلیف زن چیه؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اگر در عقدنامه شما چنین شرطی نیامده باشد با التبع قابل انجام نیز نخواهد بود

  26. سحر

    سلام برادرم و مادرم مدام میخان بیرونم کنند کتک میزنن وحتی تهدیدم کردن حتی برادرم گفته اگه بامن بحث کنی سرتو میبرم رشتش حقوقه خیلی پررو شده میگه قانون ایران همش به نفع مرد هست احساس میکنم از موقعی ک اطلاعات حقوقی پیدا کرده گستاخ و بی مهابا شده منم دیگ احساس خطر میکنم پدرم فوت شده و یک خونه توی شهر ستان داریم لطفاً من راهنمایی کنید میخام حقم بگیرم از این خونه بزنم بیرون

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید به اداره تامین اجتماعی مراجعه کنید و حقوق پدرمرحوم خود را مطالبه کنید و اگر به این صورت است میتوانید منزلی جداگانه اختیار کنید؛اگر سنتان زیر ١٨سال است میتوانید به بهزیستی نیز مراجعه نمایید

... ...
مشاوره تلفنی رایگان
(فقط استان تهران و البرز)
فقط استان تهران و البرز - ۰۹۱۰۴۷۶۸۸۸۴ وکیل اداره کار - ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵