... ...

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته ⚖️ وکیل آنلاین چت | تهران مدافع

  • 2 اردیبهشت 1400
  • بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
  • ۲,۸۰۶ نظر
  • 14 دقیقه
  • 55943 بازدید

 در چه زمینه ای مشاوره حقوقی رایگان می خواهید؟

  • کافی است با ما تماس بگیرید ما در هر زمینه وکیل متخصص داریم و به محض تماس به وکیل متخصص وصل می‌شوید.
  • مشاوره حقوقی رایگان فقط برای استان تهران و البرز می باشد
  • مشاوره حقوقی کاملا رایگان خانواده ، ملکی ، ثبتی ، مالی ، اداره کار ، وراثت و …
  • مشاوره حقوقی آنلاین در واتس آپ
  • امکان تقسیط حق الوکاله با در نظر گرفتن شرایط مالی موکل
  • مشاوره حقوقی تلفنی با شماره ویژه ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲

اطمینان داشته باشید در تهران مدافع هیچ هزینه ای برای مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمی شود و شما میتوانید به راحتی با وکیل متخصص ارتباط تلفنی بگیرید.
وکلا و مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان هستند تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی شخصی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و با مطالعه و تجربه تسلط نسبی بر قوانین و مقررات و رویه دادگاه ها پیدا کرده است. اشخاص مختلفی در در این حوزه فعالیت می کنند و مدعی هستند که مشاور حقوقی هستند. دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق، کارآموزان وکالت، کارمندان دادگستری ها و دادگاه ها، قضات بازنشسته و حتی کارچاق کن ها و…

بهترین مشاور قطعا یک وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر تسط بر قوانین و مقررات و روند پیش برد یک پرونده در دادگاه ها و مراجع قضایی سالیان متمادی در این حوزه فعالیت داشته و تجربه بسیار خوبی برای ارائه مشاوره حقوقی دارد.

حال چگونه باید یک وکیل دادگستری متخصص برای مشاوره حقوقی پیدا کنیم؟

بهترین راه برای یافتن یک وکیل دادگستری متخصص و با تجربه تماس با یک گروه وکلای معتبر و با سابقه است. در این حالت شما ابتدا با منشی گروه مکالمه خواهید داشت و منشی با شنیدن موضوع پرونده، شما را به وکیل متخصص جهت ارائه مشاوره حقوقی رایگان ارجاع خواهد داد.

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلای تهران و کرج را گرد هم آورده است تا به شما مراجعین عزیز خدمات خوب و بی نقص حقوقی ارائه نماید.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

روش های مشاوره حقوقی

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلا را به شما معرفی می نماید و راه های مختلفی را جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مراجعین خود فراهم آورده است تا اشخاص بتوانند با توجه به اوضاع و احوال و شرایط خود بهترین راه را جهت ارتباط با وکیل انتخاب کرده و از خدمات مناسب خود استفاده نمایند. راه های دریافت مشاوره حقوقی در تهران مدافع عبارت است از:

مشاوره تلفنی

آسان ترین راه برای دریافت مشاوره حقوقی در تهران مدافع مشاوره تلفنی است. شما می توانید با تهران مدافع تماس بگیرید و به وکیل متخصص متصل شوید و مشاوره رایگان حقوقی دریافت نمایید.

روند دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در تهران مدافع به این صورت است که به محض تماس با تهران مدافع به کارشناسان حقوقی دفتر متصل خواهید شد. این کارشناسان با گوش کردن به موضوع سوال، شما را به وکیل متخصص موضوع متصل خواهند نمود و شما می توانید سوال کامل خود را با وکیل درمیان بگذارید و بهترین پاسخ را به سوالات خود دریافت کنید.

برای ارتباط با تهران مدافع می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  تماس بگیرید و مشاوره حقوقی رایگان از وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنید.

مشاوره آنلاین

در سالهای اخیر به دلیل گسترش ابزارهای آنلاین و استفاده زیاد مردم از نرم افزارهای ارتباط  آنلاین گرایش مردم به استفاده از روش های جایگزین مراجعه حضوری بسیار بیشتر از قبل شده است. شیوع ویروس کرونا نیز یکی از دلایلی است که باعث شده مردم بیشتر مشتاق به دریافت خدمات آنلاین باشند.

همچنین افرادی که خارج از تهران هستند و جهت دریافت مشاوره امکان حضور در دفتر تهران مدافع حضور یابند نیز می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته از خدمات مشاوره آنلاین دفتر تهران مدافع استفاده کنند.

تهران مدافع

برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به ۲ صورت اقدام نمایید.

  1. جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

برگزاری جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یگ دادگستری متخصص یکی از مهم ترین خدمات گروه وکلای تهران مدافع می باشد. برای برگزاری جلسه مشاوره آنلاین می توانید به شماره تلفن ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره حقوقی آنلاین از طریق واتساپ با وکیل پایه دادگستری متخصص رزرو نمایید.

چنانچه در روزهای تعطیل و خارج از ساعت اداری نیاز به مشاوره آنلاین داشته باشید می توانید به شماره واتساپ  تهران مدافع  پیام بدهید و وقت مشاوره آنلاین خود را رزرو نمایید.

باید دقت داشته باشید که جلسه مشاوره آنلاین در گروه تهران مدافع رایگان نیست و مانند مشاوره حضوری مستلزم پرداخت هزینه است.

  1. چت آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری

یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین در تهران مدافع، مشاوره رایگان حقوقی با چت در واتساپ است. می توانید به واتساپ پیام بدهید و سوال خود را مطرح کنید. می توانید از طریق همین شماره واتساپ مدارک خود را ارسال نمایید تا وکیل مشاور شما بتواند راهنمایی بهتری را در اختیار شما قرار دهد. در این روش می توانید سوالات خود را تایپ کرده و یا حتی در قالب VOICE  مطرح نمایید و پاسخ مقتضی را از وکیل متخصص موضوع خود دریافت نمایید.

  1. تکمیل فرم طرح سوال

پر کردن فرم سوال در انتهای صفحه یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین می باشد. در این روش شما می توانید فرمی که در انتهای همین صفحه قرار دارد را پر کرده و سوال خود را در کادر مورد نظر تایپ کنید و به سرعت و در هر ساعت از شبانه روز پاسخ خود را در همین صفحه دریافت کنید. یکی از امتیازات این روش این است که سوال شما و پاسخ وکیل در معرض دید عموم قرار می گیرد و دیگر بازدیدکنندگان سایت نیز می توانند از سوال شما و پاسخ وکیل استفاده نمایند و از طرح سوالات تکراری جلوگیری شود.

مطلب مرتبط:  لایحه تبادل تجدید نظر خواهی ملکی و آشنایی با روند قانونی آن

مشاوره وکیل تلفنی رایگان ٢۴ ساعته

مشاوره حضوری

بهترین راه مشاوره قطعا مشاوره حقوقی حضوری است. گروه وکلای تهران مدافع در تهران و در محله سعادت آباد واقع شده است.  برای مراجعه حضوری به دفتر تهران مدافع و ملاقات با وکیل متخصص می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس: سعادت آباد – بلوار دریا – ضلع جنوب غربی چهار راه پاکنژاد – پلاک ۱۹۲ – واحد ۴

برای رزرو وقت مشاوره حضوری بهتر است ابتدا با دفتر گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید یا به شماره واتساپ دفتر پیام دهید و وقت مراجعه حضوری و مشاوره حقوقی حضوری خود را رزرو نمایید. مراجعه حضوری امتیازات فراوانی برای مراجعین دارد.

  1. مواجهه حضوری با وکیل
  2. بررسی دقیق مدارک
  3. مشاوره کامل و پاسخگویی به همه سوالات
  4. امکان پذیرش پرونده توسط وکیل

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی تهران مدافع

تهران مدافع مرکز مشاوره حقوقی تلفنی برای رفاه حال شما عزیزان فراهم نموده است که می توانید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با آن تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تخصصی از وکلای پایه یک دادگستری دریافت نمایید. تهران مدافع بهترین وکلای متخصص را گرد هم آورده و به نحوی برنامه ریزی نموده که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با وکیل متخصص موضوع، ارتباط داشته باشید.

چنانچه در روز و ساعت اداری نیاز به مشاوره حقوقی دارید می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  » تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید

همچنین در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره های زیر نیز تماس حاصل نمایید.

انواع خدمات مشاوره در تهران مدافع

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان تهران مدافع

بهره گیری از مشاوره حقوقی برای هر اقدامی که بار حقوقی دارد لازم است. چون ممکن است عدم دریافت یک مشاوره حقوقی ساده  کوتاه منجر به ورود خسارات جبران ناپذیر شود. گاه یک تماس کوتاه و دریافت یک مشاوره کوتاه حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری می تواند مسیر اقدام را تغییر دهد و از صرف زمان و هزینه های بسیار زیاد جلوگیری نماید. اما اینکه از چه کسی مشاوره بگیریم یا با کجا برای دریافت مشاوره تماس بگیریم خود یک موضوع مهم است.

تهران مدافع بهترین وکلا را در تهران و کرج برای موضوعات و پرونده های مختلف گرد هم آورده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. مشاوره حقوقی با وکلای تهران مدافع مزایای زیادی برای مراجعین دارد که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  1. مشاوره با وکیل پایه یک متخصص موضوع
  2. مشاوره حقوقی تلفنی رایگان
  3. امکان چت با وکیل و دریافت مشاوره آنلاین
  4. امکان مشاوره حضوری با بهترین وکلا
  5. امکان برگزاری جلسه غیر حضوری
  6. بررسی مدارک از طریق واتساپ
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل

مشاوره حقوقی تصویری

مشاوره حقوقی در تهران مدافع

مشاوره حقوقی خانواده

امور مربوط به خانواده تقریبا پر تعدادترین پرونده های دادگستری هستند. به خصوص در سالهای اخیر میزان اختلافات خانوادگی به شدت افزایش یافته است. به نخوی که گفته می شود تقریبا از هر ۳ ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود. مسائل خانواده علی رغم اینکه ظاهر ساده ای دارند و بیشتر افراد فکر می کنند خود می توانند در دادگاه های خانواده وارد عمل شوند . این تصور اشتباه است و بارها مشاهده شده است که افراد بدون داشتن اطلاعات درست در زمینه قوانین و مقررات خانواده متحمل ضررهای جبران ناپذیری شده اند.

در رابطه با اموری مثل طلاق، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت فرزندان، ممنوع الخروجی همسر یا فرزندان، الزام به تمکین، اثبات یا نفی نسب و… می توانید به سایت گروه وکلای خانواده مراجعه نمایید.

اگر نیاز به وکیل خانواده در فردیس دارید می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید و از مشاوره رایگان آنها برخوردار بشید.

گروه وکلای تهران مدافع یک تیم متخصص از وکلای خانواده را گرد هم آورده است تا بهترین خدمات را به شما مراجعین محترم ارائه کند. شما می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  » تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره حقوقی خانواده دریافت کنید و با وکیل پایه یک دادگستری خانواده مکالمه کنید. برای گرفتن وکیل در کرج می توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی کیفری

امور کیفری اموری هستند که با جرم و جنایت و مجازات سر و کار دارند. همین امر حساسیت این موضوعات را تشدید می نماید. تصور کنید به دلیل عدم اطلاع صحیح از قوانین و روند دادگاه ها به حبس محکوم شوید. وکیل کیفری متخصص می تواند از بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی برای شما جلوگیری نماید.

وکلای متخصص پرونده های کیفری در تهران منافع آماده ارائه خدمات حقوقی از جمله مشاوره کیفری و قبول دعاوی و طرح شکایت کیفری می باشند. می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲ » تماس بگیرید و از وکیل کیفری تهران مدافع مشاوره رایگان حقوقی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی اداره کار

رابطه کارگر و کارفرما همیشه جزو روابط پر چالش است که هموار منشاء دعاوی متعدد حقوقی و کیفری می باشد. شکایت کارگر از کارفرما بابت مطالبه حقوق و مزایا، عیدی، سنوات، بیمه تامین اجتماعی، حوادث ناشی از کار، انواع مرخصی و… معمولا در اداره کار مطرح می شوند

از سوی دیگر کارفرما نیز در موارد متعددی از جمله غیبت و تاخیر غیر موجه کارگر، ایراد خسارات به کارفرما، اخراج کارگر، تعدیل قراردادکار و… از جمله مواردی است که برای حل و فصل آن می توانید به وکیل کارگر و کارفرما مراجعه نمایید.

برای مشاوره حقوقی اداره کار می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  » تماس حاصل نمایید.

در غیر ساعت اداری و یا روزهای تعطیل نیز می توانید با شماره « ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵ » تماس بگیرید و با وکیل متخصص اداره کار مشورت نمایید.

مطلب مرتبط:  مشاوره حقوقی وزارت کار در امور تسویه حساب و قراردادی

مشاوره حقوقی انحصار وراثت

ارث، وصیت، تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، وصیت و…. از مسائل مهمی است که معمولا خانواده ها بعد از فوت یکی از عزیزانشان با آن برخورد می کنند و مشکلات عدیده ای را می تواند برای افراد ایجاد نماید. ممکن است اقدام بدون مشاوره دقیق و عدم اطلاع از قوانین و مقررات علاوه بر ایجاد خسارات متعدد و صرف زمان و انرژی زیاد موجب از دست رفتن اموال و یا عدم امکان بهره برداری از ترکه متوفی شود.

وکیل ارث و وصیت در تهران مدافع آماده ارائه مشاوره حقوقی انحصار وراثت و مسائل مربوط به ارث و وصیت می باشد. با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  »  و در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید.

گروه وکلای تهران مدافع

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

وصول مطالبات به معنای دریافت و وصول طلب از بدهکار می باشد. این بدهی می تواند به صورت های مختلفی از جمله قرض، رهن، قرارداد، چک، سفته، برات و… باشد. وکیل وصول مطالبات وکیلی است که راهکارهای مختلف قانونی را برای به دریافت مطالبات موکل به کار می گیرد.

می توانید برای مشاوره حقوقی وصول مطالبات با دفتر گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید. « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  »

مشاوره حقوقی چک

چک همیشه از مسائل و مطالبات معمول مردم در دادگاه ها بوده است. به خصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ که چک ها صیادی وارد معاملات مردم شدند بی اطلاعی مردم از قوانین و مقررات چک بیشتر از گذشته خود را نشان داد و باعث ایجاد مشکلات متعددی برای مردم شد. مشاوره حقوقی چک، مطالبه وجه، گواهی عدم پرداخت، صدور چک پرداخت نشدنی، جلب به دلیل صدور چک بلا محل، مطالبه حقوقی یا کیفری چک و یا استفاده از اجرائیه ثبت برای مطالبه وجه چک از مسائلی است که برای اطلاع از آنها می توانید با وکیل چک برگشتی صحبت کنید.

مشاوره حقوقی مالیاتی

مالیات همیشه برای مردم و به خصوص صاحبان کسب و کارها چالش آفرین بوده است. بارها شده است که تشخیص اشتباه درآمد یم مؤدی مالیاتی موجب خسارت جبران ناپذیر به یک کسب و کار و یا اتمام فعالیت آن و یا حتی ممنوع الخروجی و حبس بدهکار مالیاتی شده است.

برای جلوگیری از مشکلات ناشی از مسائل مالیاتی با مشاور مالیاتی و وکیل جرائم مالیاتی تهران مدافع تماس بگیرید و مشاوره رایگان مالیاتی دریافت نمایید. ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲

مشاوره تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد یکی از فنی ترین مطائل حقوقی است که حتی بسیاری از وکلا نیز در آن تخصص لازم را ندارند. تنظیم قرارداد تخصصی است که با مطالعه فراوان و تجربه سالیان و تنظیم قراردادهای متعدد کسب می شود. لذا باید با وکیل قرارداد برای این امور مشورت نمود.

دپارتمان تنظیم قرارداد گروه تهران مدافع بهترین وکلای متخصص تنظیم قرارداد را به شما معرفی خواهد نمود. برای مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  »تماس حاصل نمایید.

برای آشنایی با وکیل ملکی در تهران می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره تهران مدافع

  • آیا مشاوره حقوقی تلفنی در سایت شما شامل هزینه میشود؟

خیر شما برای تماس تلفنی با ما و گرفتن مشاوره تلفنی هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید و ما زکات علم خود را پرداخت میکنیم.

  • پس از تماس برای طرح موضوع خود چه مقدار زمان داریم تا سوال خود را بپرسیم؟

شما ۳۰ دقیقه فرصت دارید سوال های خود را بپرسید وپاسخ مورد نظر را بگیرید و د صورت نیاز به مشاهده مدارک شما جهت ارسال مستندات به واتساپ با شما هماهنگ می شویم.

  • شما در چه حوزه مشاوره می دهید؟

گروه وکلای تهران مدافع در کلیه زمینه های حقوقی دارای وکیل متخصص است و پس از مشخص شدن موضوع شما به وکیل مربوطه وصل می شوید و در صورت عدم رضایت می توانید مشاور خود را تغییر دهید.

  • آیا امکان مشاوره حقوقی حضوری نیز داریم؟

بله در صورت نیاز به مشاوره حضوری برای شما جلسه فیکس می شود تا با وکیل متخصص خود مشاوره داشته باشید.

سوالات پرتکرار حقوقی

آیا مستاجر می تواند دعوای رفع تصرف عدوانی را طرح نماید؟
بله اشخاصی که به نوعی نمایدگی از امالک در تصرف دارند اعم از مباشر، متولی، خادم و مستاجر می تواند اقدام نمایند.

آیا در صورتی که ملک مشاعی در تصرف یک نفر از مالکین باشد امکان تخلیه و تحویل شریک دیگر وجود دارد؟
خیر در صورتی که ملک به صورت مشاعی باشد پس از تخلیه ملک به شریک دیگر مانند سایر پرونده های خلع ید تحویل داده نمی شود.

آیا در صورتی که بین شرکا ملک مشاع تقسیم نامه وجود داشته باشد امکان خلع ید وجود دارد؟
خیر در صورت وجود تقسیم نامه امکان دادخواست خلع ید وجود ندارد.

وکیل آنلاین چت

خسارت تاخیر تادیه چک از چه زمانی محاسبه می گردد؟

از تاریخ صدور گواهی عدم پرداخت

چک تا چه زمانی دارای اعتبار است؟

چک به طور دائم دارای اعتبار است و با گذشت زمان تنها امتیازاتی که قانون بدان داده از بین می رود و در نهایت به عنوان یک سند عادی قابل مطالبه می شود.

حضانت فرزندان تا چه زمانی با مادر است؟

حضانت پسر و دختر تا ۷ سالگی با مادر است و پسر بعد از ۷ سالگی تا ۱۵ سالگی و دختر از ۷ سال تا ۹ سالگی حضانتشان با پدر است و پس از آن از سن حضانت خارج می شوند.

گروه وکلای تهران مدافع دارای وکلایی با تخصص حوزه های مختلف است که نسبت به موضوع شما مجرب بوده و به صورت تلفنی مشاوره کامل و دقیق میدهند و ما باور داریم این زکات علم ماست و بی هیچ دریغی به هموطنانمان مشاوره میدهیم.

کافی است با ما تماس بگیرید…

گروه وکلای تهران مدافع پیشرو در خدمات رایگان حقوقی

4.2/5 - (76 امتیاز)
سوالات شما
۲,۸۰۶ دیدگاه

سوالات خود را می توانید مطرح کنید تا در اسرع وقت به پاسخ برسید

جهت تسریع در پاسخ دهی به سوالات شما میتوانید با کلیک روی لینک های زیر سوال خود را در انتهای صفحه مورد نظر مطرح نمایید.
لینک 1لینک 2لینک کمکی 1لینک کمکی 2

  1. مسعودی

    سلام تحریرترکه در یک شهر انجام شد و الان تقسیم ترکه در یه شهر دیگه در حال رسیدگی هست به قاضی شورای حل اختلاف گفتم میشه پرونده رو بفرستن همون شهری که تحریرترکه انجام شده گفت نه و اون پرونده جدا از این پرونده هست سوالم اینکه آیا قاضی درست گفته؟نمیشه لایحه بدم درخواست کنم پرونده رو بفرستن شهری که تحریر ترکه انجام شده؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      در شورای محلی که مال غیر منقول وجود دارد رسیدگی میشود

  2. یگل

    سلام وقت بخیر من ۲۳ سالمه و میخوام طلاق بگیرم همسرم بشدت خسیسه هر خرجی هم که به زور انجام میده سرم منت میزاره همیشه به خودم و خانوادم توهین میکنه روان منو بهم میریزه موقع رابطه حتما باید فیلم های غیر اخلاقی ببینه اصلا نمیتونم دیگه تحمل کنم برای طلاق باید چکاری انجام بدم واینکه من الان اگه ترک کنم خونه رو بعدش عدم تمکین و غیره نمیخوره برام

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سللم
      اصولا حق طلاق توسط زن قابل انجام نیست مگر آنکه موارد عسر و حرج را به اثبات برساند

  3. S.p

    سلام یک راننده اسنپ در دو شب پیش با با شخصی تصادف داشتن ک شخص بچه ۱۲سالع بوده ک با دوچرخه راننده اسنپ مقصر بوده و خواهش تنها کرده ک برم من مسافرمو برسونم شمارشم داده و گفت هر قرامتی باشه پرداخت میکنم و رفته. شخصو ب بیمارستان رسوندیم و الان ک تنها هزینه درمان و بیمارستان و براش ارسال کردیم بعد دوروزه میگه ن من قرامتی نمیدم برید شکایت کنید ک بیمم پولو بده آیا امکان پذیره بعد گذشت دو روز شکایت کنیم ؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بله مشکلی نیست شما تا یکسال میتوانید شکایت کنید

  4. حمیدرضا امیری

    با سلام و خسته نباشید
    برای بنده یه مشکلی پیش اومده
    قرار بوده یکی از دوستان مبلغی برای کار بپردازند و ما در قبالش سفته ای بدیم ما هم طی اعتمادی که داشتیم سفته دادیم و منتظر واریز اون مبلغ شدیم که به تعهدشون پایبند نبودن و واریز نکردن و سفته ام پس ندادن و کلی بهانه آوردن و قرار بود محضریشم کنیم من به خاطر اعتمادی که داشتم سفته ها رو دادم ولی ننوشتم امانی هست و ایشون تو سر رسید درخواست واخواست سفته دادن و من واقعا موندم چکار کنم تو رو خدا کمکم کنید دارم دیونه میشم کا به راحتی داره مطالبه سفته رو انجام میده

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام‌
      شما میبایست بتوانید اثبات کنید که وی حق واخواست سفته را نداشته وگرنه باید پرداخت نمایید

  5. صمد احمدی

    سلام خانه ای ۷۳ متر دارم که ۹متر مغازه ی تجاری داره.سال ۹۷ برای دریافت پروانه ساخت به شهرداری مراجعه کردم و مطلع شدم که ملکم ۱۷ متر باید عقب کشی بشه و یه برگه ای دادن امضا کردم که موقع نوسازی باید این مقدار عقب کشی کنم. در این صورت فقط ۵۶ مترش میمونه .و در صورت نوسازی هم اکثر این متراژ صرف راه پله و…میشه و عملا خونه خیلی کوچیک میشه .میخوام بدونم شهرداری بایت این خسارتی که میبینم نباید وجهی به من پرداخت کنه یا امتیازی بهم بده؟آیا این تضییع حقوق من محسوب نمیشه؟چکار باید بکنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شهرداری بابت طرح های نوسازی و عقب نشینی ملک موظف به پرداخت خسارت نخواهد بود

  6. علی ابشناس

    قراد صادر شده
    دایر بر مشارکت در ضرب و جرح عمدی و صدمه بدنی عمدی به
    وی و تخریب عمدی موتورسیکلت وی با برخورد عمدی اتومبیل به شاکی و توهین
    قرار زیر صادر شده است .
    حکم آن چیست؟
    لازم به ذکر هست مبلغ تخریب زیر ۱۰ تومن می باشد و برخورد عمدی جرحی بوده است . و تنها یک شاهد دارد.آیا با یک شاهد میتواند اثبات کند؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام اگر جنبه عمومی نداشته باشد ،دیه و ضرر و زیان مادی وارد شده به ماشین قابل مطالبه است،اکز جنبه عمومی باشد حبس نیز خواهد داشت

  7. Salar

    با سلام من یک حساب جیمیل داشتم که چندتا بازی انلاین ذخیره بوده که توی بازی اتفاقی با یکی اشنا شدم که بتونه با اکانتم بازی کنه بعدش مشخصات جیمیل و رمزش دادم به طرف طولی نکشید طرف کلاهبردار بوده کلا همه چیز عوض کرده رمزش و سوال امنیتی و شماره موبایل چجوری بتوانم شکایت تنظیم کنم که بتوانم حساب جیمیلم رو پس بگیرم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام شما میبایست به پلیس فتا مراجعه کنید تا اگر قابل پیگیری باشد برایتان اقدام کنند

  8. وحید

    شخصی منو تهدید به قتل کرده واینو پیش دوستم گفته اونم صداشو ضبط کرده آیا چون فرد تهدید کننده به خود من مستقیما نگفته تهدید محسوب میشه؟ ومن میتونم تنها با استناد به شهادت دوستم وا اون صدا شکایت کنم؟؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام اگر شاهدی بر این قضیه داشته باشید میتوانید شکایت کنید و همه چی بسته به ذهنیت قاضی دارد که به این جرم مجاب شود یا خیر

  9. شادی

    آیا ملکی که در حریم جاده قرار دارد ،برایش سند صادر میشود؟؟؟
    یعنی اگه ملکی سند داشته باشه به این معنی هست که در حریم شهرداری قرار نداره؟؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام‌
      خیر هیچ ارتباطی ندارد
      ممکن است ملکی در مجاورت جاده باشد و سند هم داشته باشد
      مگر اینکه کلا در حریم بوده و اجازه ساخت نداشته باشد

  10. سارا

    آیا ملکی که در حریم جاده قرار دارد ،برایش سند صادر میشود؟؟؟
    یعنی اگه ملکی سند داشته باشه به این معنی هست که در حریم شهرداری قرار نداره؟؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اگر در حریم باشد اجازه ساخت و پایان کار نخواهد داشت

  11. محمد بلوچ

    سلام
    پارسال از خونه ما دزدی شد و دزد رو شناسایی کردیم و رفتیم پیش خانواده شون ولی قبول نکردن و و دایی منو مورد ضرب و شتم قرار دادند که بینی اش شکست واسشون شکایت کردیم هم برای دزدی و هم برای ضرب و شتم پرونده دزدی همون اول گفتن بخاطر اینکه شاهد نداشتیم مختومه شد و پرونده ضرب و شتم ثابت شد ولی تو دادگاه نمیدونم چیکار کردن با اینکه تو حکم اولیه قرار بازداشتشون صادر شد ولی تو حکم اصلی فقط گفته بود اگه تا شش ماه دیگه دوباره درگیرشدن اون وقت دستگیر میشن و هیچ حرفی از دیه نزده بود میشه راهنمایی کنید
    حالا دوباره ساعت دو شب اومدن از پشت دوربین ها رو شکستن وسرقت کردن همون شب یکی همون دزدها رو ساعت یک شب نزدیک خونمون دیده و خودشون هم با طعنه حرف میزنن
    چطوری شکایت کنیم که پیگیری بشه وبعد میشه اثر انگشتشون رو از روی دوربین گرفت یانه؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست برای مطالبه دیه شکایت جداگانه ای مطرح کنید

  12. M

    سلام و احترام
    یه کارگر افغانی برای کار در مجموعه خود دیروز استخدام کردم. کیفش پر از مواد مخدر بوده و من نمیدونستم. الان بزای من صورت جلسه کردند و باید برم دادگاه. میشه بپرسم آیا من مقصر شناخته میشم و جرم من چی هست؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      کیف شخصی وی چه ارتباطی به شما خواهد داشت؟

  13. عفت

    سلام.قاضی اعسار بدهی طرف مقابل قبول کرده و پیش پرداخت ۲۰۰ میلیون زده.و الان داخل زندانه.خاستم بدونم ایا مهلت خاصی قاضی بهش میده تا ۲۰۰ میلیون رو تو یک ماه یا دوماه یا سه ماه پرداخت کنه.ایا مهلت قانون خاستی داره.شاید ایا اقا تا یک سال هم نده.من میتونم بابت کل بدهیم برم اجرا احکام در خاست ۴۰۰ میلیون کل مبلغم درخاست تاخیر تادیه بدم.یا باید وایسم اون مهلتی ک قاضی تایین کرده بگذرد

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      مهلت قانونی وجود ندارد و ایشان تا تعیین تکلیف شرایط پرداخت در حبس خواهد ماند.

  14. سحر

    سلام ببخشید من با آیدی فیک اسکایپ مزاحم کسی شدم الان اونم تهدید به پیگیری کرده ولی طرف هم ایران نیست الان خیلی میترسم امکان ردیابی هست؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بله تحت شرایطی اگر قاضی دستور بدهد امکان پیگیری وجود دارد

  15. محسنی

    با سلام از طریق اینستاگرام با پیجی اشنا شدم که ادعا ایجاد شغل برای همه افراد را داشت. ادمین این پیج در ابتدا مبلغ ۱۲۶ هزار تومان به عنوان حق ثبت نام دریافت کرد و تنها عنوان شغل ها را نوشت و گفت باید با واحدی به‌ نام اموزش هماهنگ شوید که انها هم جواب درستی ندادند و لینک کانالی برای دریافت فایل ها را دادند که معلوم شد باید فایل ها هم خریداری شود(شرایطی که صبل از پرداخت پول گفته نشده بود) همچنین مدعی داشتن شرکت ثبتی شدند که وقتی من اینماد شان را چک کردم متوجه شدم اطلاعات ثبت شده با‌ انچه انها ادعا میکنند کامل مغایر است حتی ادرس نیز شهر دیگری بود همچنین برای شغل ادمینی و غیره توضیح داده شده بود که حتما باید فلان مقدار عضو بیاورد و هرکدام از این ادمینها در واقع شاخه هایی از این شبکه هرمی هستند که به ازای هر ثبت نام و ورودی پورسانت دریافت می کنند من از چه طریقی و با چه عناوینی میتونم ازشون شمایت کنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شاید بتوانید تحت عنوان کلاهبرداری اینترنتی از ایشان شکایت نمایید
      نیاز به بررسی بیشتری دارد
      اگر تهران هستین میتوانید درخواست جلسه حضوری نمایید

  16. محمدزاده

    Hasti:
    سلام وقتتون بخیر

    یکی از دوستان قصد داشتن یه چنل پورن زیر قیمت بخرن و تغییر موضوع بدن وارد معامله شدن پول رو واریز کردن اما چنلو بهشون انتقال ندادن
    چطور میشه پیگیری کرد؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      مورد نیاز به بررسی بیشتری دارد و شاید بتوان تحت عنوان کلاهبرداری اینترنتی شکایت کرد

  17. محمد

    سلام
    یکی سند ۱۰۰ساله دارد و رسال ۱۳۷۲هم دوباره مورد تایید مقامات کشوری قرارگرفته.
    حالا پایگاه هوایی منطقه نیز سندی سالهاست اراعه داده بامردم کشاورز که از آن شخص زمین خریداری کردن درگیری داشته وماربه جایی نبرده اما متاسفانه اکنون گفته می شود پس از تلاش‌ها سندی تک برگ شایع کرده که مقامات کشوری به اونها دادن، بجز زمین‌هایی که خوددارد که دست کم ۱۰۰۰هکتار شاید بیشتر واما دست گذاشته روی زمین‌هایی که از شخص سند دارد گرفتن وصدای مردم را درآوردن وبه هول و لا انداختن. بنظرشما چکار باید بکنند

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      دوست عزیز برای همچین پرونده مفصل و حساسی به نظر با یک پرسش از طریق سایت نمیتوان راهنمایی شوید
      به یک وکیل متخصص مراجعه نمایید
      اگر در تهران هستین با شماره ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧ تماس بگیرید

  18. محمد رضا

    سلام
    بنده پدرم قبل از پدر بزرگم فوت کرده و این یه مدت که پدر بزرگم رفت رحمت خدا
    و عموهام میگن که پدرم حقی در ارث نداره و به ما ارث نمیرسه

    آیا من از نظر قانون حقی در ارث دارم که بتونم مطالبه گر باشم یا خیر؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      خیر شما حقی نخواهید داشت

  19. سحر

    سلام چند وقت پیش یه پیج مزاحم میشد که شوهرت بهت خیانت میکنه گفت پیجمو دیلت اکانت میکنم و پیجمو هم با ایمیل ساختم که اون ایمیلو هم پاک میکنم ایا میتونم از طریق پلیس فتا شمارشو پیداکنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید شکایت خود را از طریق پلیس فتا پیگیری کنید و باید دقیقتر بررسی شود که به نتیجه خواهد رسید یا خیر
      با شماره های ثابت تماس بگیرید

  20. صابر

    سلام امروز با یه شماره نا مشخص با من تماس گرفته شد و گفت از اطلاعات هستم هر وقت وقت کردید بیاین. میخواستم ببینم شاید کسی سرکارم گذاشته باشه یا کسی از من شاکی باشه کجا شکایت میکنه؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      هرگونه شکایتی علیه شما از طریق سامانه ابلاغ عدل ایران پیامک میشود .به باقی شماره ها توجهی نکنید
      ضمنا اگر از اطلاعات باشد هیچوقت نمی‌گوید هروقت ،وقت کردی بیا.
      موفق باشید

  21. حمید

    با سلام و احترام ،
    بنده با شکایت از کارفرمای خودم در اداره کار حکم اداره کار را به دادسرا برده و توانستم حکم دادگاه را بگیرم ، بعد حکمی که دادورز به من بابت برداشت از حساب محکوم داده دارای امضای قاضی اجرای احکام ، مهر واحد اجرای احکام قوه قضاییه در سربرگ قوه قضاییه می باشد ، در متن هم آمده که بانک باید به میزان حکم پول را به شماره حساب دادسرا واریز نماید ، هم مشخصات من در حکم آمده و هم مشخصات محکوم . اما با بردن این حکم به بانک ، بانک از اجرای حکم خودداری میکنه و می گه این حکم اجراییه نمی باشد . به دادورز که مراجعه میکنم میگه با همین حکم باید پول را واریز کند ، تکلیف من چیست ؟ اگه بخوام از بانک شکایت کنم ماه ها باید درگیر باشم .

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بهترین پیشنهاد این است که یک وکیل برای شما از بانک پیگیری کند
      اگر در تهران هستین میتوانید با شماره ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧ تماس بگیرید

  22. Sahar

    سلام من متولد سال ۱۳۸۵ هستم سن قانونی ندارم میخوام ازدواج کنم و پدرم اجازه نمیده و اصلا دلیل قانع کننده ای نداره میخاستم بدونم باید چیکار کنم و ایا دادگاه ب ما اجازه ازدواج میده یا نه؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست دادخواست اذن ازدواج را از طریق دفاتر خدمات قضایی مطرح کنید تا دادگاه با بررسی شرایط تصمیم بگیرد

  23. ابراهیم طاهری

    سلام و عرض اینکه خسته نباشید، یک سوال برای بیت کووین داشتم که آیا قانونی است و سوال دیگه این که پرسیدم گفتند که مقدار سکه های خریداری شده که در لیست میباشد لیست خرید هایتان میباشد و برای واریز کردن پول هم شدن نداشت، و آیا تمام موجودی انشاءالله در کارت شخصیه؟ و آیا سکه خریداری شده بوده؟ قبلا ها سکه می‌فروختم و با پولش سکه میخریدم آیا خریداری شده بود البته با صحت خریداری و گاهی هم با اعداد زیاد خریداری میکردم، وبا اعداد زیاد هم گاهی فروش،؟ و گاهی درون سایت های ثبت طرح و اختراع، طرح برای ساخت فیلم گاهی و طرح برای اختراع کردن و ساخت دستگاه های متفاوت و… داشتم آیا پول به حساب واریز می‌کردند وطرح ها ارزش واریز پول داشتند؟ ودر حساب بانکی موجود میباشد؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      با توجه به اینکه سرورها در ایران قابل پیگیری نیست پیشنهاد میشود که انجام ندهید

  24. سیاوش میرزایی

    عرض سلام و خسته نباشید.بنده یه قرارداد اجاره منزلی رو چند روز پیش امضاء کردم و مبلغ ۱۰۰ میلیون چک تضمینی بنام زدم.این ملک در حال خرید و فروش بود.قرار بود بخشی از پولی که خریدار باید در روز انتقال سند به فروشنده میداد، رو از پول بنده بدهند.به همین دلیل املاک اومدند قرارداد رو به اسم خریداری که هنوز سند به اسمش نیست نوشتند ولی بنده چک رو به اسم فروشنده نوشتم که ایشون بتونه همون روز سریع به محضر خونه برند و کار انتقال سند رو انجام بدن.ولی متاسفانه ملک مشکل داشته و طرف رفته اظهارنامه فرستاده و شکایت کرده از فروشنده.این وسط چک منم دست خریدار مونده و پس نمیده.البته چک رو به اسم فروشنده گرفتم.الان کلیدم به من نمیاد تحویل بده…موندم چیکار کنم؟! ممنون میشم راهنمایی کنید…کارم خیلیییی گیره

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست ابطال چک را از طریق دادن دادخواست از دادگاه بخواهید
      البته جزییات پرونده شما مهم است لطفاً اگر در تهران هستین با شماره ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧تماس بگیرید

  25. سامان

    سلام
    من یه موتور کاکرده از مغازه ای خریدم ( که البته فروشنده شخص دیگری است) به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، ۸۰ میلیون به حساب فروشنده واریز کردم، مابقی مبلغ را در قولنامه ذکر شده که ۶ ماهه پرداخت کنم.
    من موتور را به همراه کارت موتور دریافت کردم. مغازه دار گفت که سند به نام من و خودش میشه تا ۶ ماه دیگه که برم برای فک پلاک
    اما قولنامه فقط در مغازه موند و گفتن که بعد از ۶ ماه و پرداخت کامل اقساط برم برای تغییر مالکیت.
    میخواستم بپرسم آیا مشکل خاصی وجود نداره برای این معامله ؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما هیچگونه مدرکی دال بر اثبات ادعای خود ندارید
      لطفاً ریسک پذیر عمل نکنید و تمام صحبت‌ها را مکتوب از موتور فروش بخواهید
      تمام کلاه‌برداری‌ها ناشی از اعتماد بیجا بوده است

... ...
مشاوره تلفنی رایگان
(فقط استان تهران و البرز)
فقط استان تهران و البرز - ۰۹۱۰۴۷۶۸۸۸۴ وکیل اداره کار - ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵