... ...

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته ⚖️ وکیل آنلاین چت | تهران مدافع

  • 2 اردیبهشت 1400
  • بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
  • ۲,۸۰۶ نظر
  • 14 دقیقه
  • 58425 بازدید

 در چه زمینه ای مشاوره حقوقی رایگان می خواهید؟

  • کافی است با ما تماس بگیرید ما در هر زمینه وکیل متخصص داریم و به محض تماس به وکیل متخصص وصل می‌شوید.
  • مشاوره حقوقی رایگان فقط برای استان تهران و البرز می باشد
  • مشاوره حقوقی کاملا رایگان خانواده ، ملکی ، ثبتی ، مالی ، اداره کار ، وراثت و …
  • مشاوره حقوقی آنلاین در واتس آپ
  • امکان تقسیط حق الوکاله با در نظر گرفتن شرایط مالی موکل
  • مشاوره حقوقی تلفنی با شماره ویژه ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲

اطمینان داشته باشید در تهران مدافع هیچ هزینه ای برای مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمی شود و شما میتوانید به راحتی با وکیل متخصص ارتباط تلفنی بگیرید.
وکلا و مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان هستند تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی شخصی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و با مطالعه و تجربه تسلط نسبی بر قوانین و مقررات و رویه دادگاه ها پیدا کرده است. اشخاص مختلفی در در این حوزه فعالیت می کنند و مدعی هستند که مشاور حقوقی هستند. دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق، کارآموزان وکالت، کارمندان دادگستری ها و دادگاه ها، قضات بازنشسته و حتی کارچاق کن ها و…

بهترین مشاور قطعا یک وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر تسط بر قوانین و مقررات و روند پیش برد یک پرونده در دادگاه ها و مراجع قضایی سالیان متمادی در این حوزه فعالیت داشته و تجربه بسیار خوبی برای ارائه مشاوره حقوقی دارد.

حال چگونه باید یک وکیل دادگستری متخصص برای مشاوره حقوقی پیدا کنیم؟

بهترین راه برای یافتن یک وکیل دادگستری متخصص و با تجربه تماس با یک گروه وکلای معتبر و با سابقه است. در این حالت شما ابتدا با منشی گروه مکالمه خواهید داشت و منشی با شنیدن موضوع پرونده، شما را به وکیل متخصص جهت ارائه مشاوره حقوقی رایگان ارجاع خواهد داد.

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلای تهران و کرج را گرد هم آورده است تا به شما مراجعین عزیز خدمات خوب و بی نقص حقوقی ارائه نماید.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

روش های مشاوره حقوقی

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلا را به شما معرفی می نماید و راه های مختلفی را جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مراجعین خود فراهم آورده است تا اشخاص بتوانند با توجه به اوضاع و احوال و شرایط خود بهترین راه را جهت ارتباط با وکیل انتخاب کرده و از خدمات مناسب خود استفاده نمایند. راه های دریافت مشاوره حقوقی در تهران مدافع عبارت است از:

مشاوره تلفنی

آسان ترین راه برای دریافت مشاوره حقوقی در تهران مدافع مشاوره تلفنی است. شما می توانید با تهران مدافع تماس بگیرید و به وکیل متخصص متصل شوید و مشاوره رایگان حقوقی دریافت نمایید.

روند دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در تهران مدافع به این صورت است که به محض تماس با تهران مدافع به کارشناسان حقوقی دفتر متصل خواهید شد. این کارشناسان با گوش کردن به موضوع سوال، شما را به وکیل متخصص موضوع متصل خواهند نمود و شما می توانید سوال کامل خود را با وکیل درمیان بگذارید و بهترین پاسخ را به سوالات خود دریافت کنید.

برای ارتباط با تهران مدافع می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  تماس بگیرید و مشاوره حقوقی رایگان از وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنید.

مشاوره آنلاین

در سالهای اخیر به دلیل گسترش ابزارهای آنلاین و استفاده زیاد مردم از نرم افزارهای ارتباط  آنلاین گرایش مردم به استفاده از روش های جایگزین مراجعه حضوری بسیار بیشتر از قبل شده است. شیوع ویروس کرونا نیز یکی از دلایلی است که باعث شده مردم بیشتر مشتاق به دریافت خدمات آنلاین باشند.

همچنین افرادی که خارج از تهران هستند و جهت دریافت مشاوره امکان حضور در دفتر تهران مدافع حضور یابند نیز می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته از خدمات مشاوره آنلاین دفتر تهران مدافع استفاده کنند.

تهران مدافع

برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به ۲ صورت اقدام نمایید.

  1. جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

برگزاری جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یگ دادگستری متخصص یکی از مهم ترین خدمات گروه وکلای تهران مدافع می باشد. برای برگزاری جلسه مشاوره آنلاین می توانید به شماره تلفن ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره حقوقی آنلاین از طریق واتساپ با وکیل پایه دادگستری متخصص رزرو نمایید.

چنانچه در روزهای تعطیل و خارج از ساعت اداری نیاز به مشاوره آنلاین داشته باشید می توانید به شماره واتساپ  تهران مدافع  پیام بدهید و وقت مشاوره آنلاین خود را رزرو نمایید.

باید دقت داشته باشید که جلسه مشاوره آنلاین در گروه تهران مدافع رایگان نیست و مانند مشاوره حضوری مستلزم پرداخت هزینه است.

  1. چت آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری

یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین در تهران مدافع، مشاوره رایگان حقوقی با چت در واتساپ است. می توانید به واتساپ پیام بدهید و سوال خود را مطرح کنید. می توانید از طریق همین شماره واتساپ مدارک خود را ارسال نمایید تا وکیل مشاور شما بتواند راهنمایی بهتری را در اختیار شما قرار دهد. در این روش می توانید سوالات خود را تایپ کرده و یا حتی در قالب VOICE  مطرح نمایید و پاسخ مقتضی را از وکیل متخصص موضوع خود دریافت نمایید.

  1. تکمیل فرم طرح سوال

پر کردن فرم سوال در انتهای صفحه یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین می باشد. در این روش شما می توانید فرمی که در انتهای همین صفحه قرار دارد را پر کرده و سوال خود را در کادر مورد نظر تایپ کنید و به سرعت و در هر ساعت از شبانه روز پاسخ خود را در همین صفحه دریافت کنید. یکی از امتیازات این روش این است که سوال شما و پاسخ وکیل در معرض دید عموم قرار می گیرد و دیگر بازدیدکنندگان سایت نیز می توانند از سوال شما و پاسخ وکیل استفاده نمایند و از طرح سوالات تکراری جلوگیری شود.

مطلب مرتبط:  آیا بیمه نکردن کارگران جرم است؟

مشاوره وکیل تلفنی رایگان ٢۴ ساعته

مشاوره حضوری

بهترین راه مشاوره قطعا مشاوره حقوقی حضوری است. گروه وکلای تهران مدافع در تهران و در محله سعادت آباد واقع شده است.  برای مراجعه حضوری به دفتر تهران مدافع و ملاقات با وکیل متخصص می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس: سعادت آباد – بلوار دریا – ضلع جنوب غربی چهار راه پاکنژاد – پلاک ۱۹۲ – واحد ۴

برای رزرو وقت مشاوره حضوری بهتر است ابتدا با دفتر گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید یا به شماره واتساپ دفتر پیام دهید و وقت مراجعه حضوری و مشاوره حقوقی حضوری خود را رزرو نمایید. مراجعه حضوری امتیازات فراوانی برای مراجعین دارد.

  1. مواجهه حضوری با وکیل
  2. بررسی دقیق مدارک
  3. مشاوره کامل و پاسخگویی به همه سوالات
  4. امکان پذیرش پرونده توسط وکیل

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی تهران مدافع

تهران مدافع مرکز مشاوره حقوقی تلفنی برای رفاه حال شما عزیزان فراهم نموده است که می توانید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با آن تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تخصصی از وکلای پایه یک دادگستری دریافت نمایید. تهران مدافع بهترین وکلای متخصص را گرد هم آورده و به نحوی برنامه ریزی نموده که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با وکیل متخصص موضوع، ارتباط داشته باشید.

چنانچه در روز و ساعت اداری نیاز به مشاوره حقوقی دارید می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  » تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید

همچنین در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره های زیر نیز تماس حاصل نمایید.

انواع خدمات مشاوره در تهران مدافع

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان تهران مدافع

بهره گیری از مشاوره حقوقی برای هر اقدامی که بار حقوقی دارد لازم است. چون ممکن است عدم دریافت یک مشاوره حقوقی ساده  کوتاه منجر به ورود خسارات جبران ناپذیر شود. گاه یک تماس کوتاه و دریافت یک مشاوره کوتاه حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری می تواند مسیر اقدام را تغییر دهد و از صرف زمان و هزینه های بسیار زیاد جلوگیری نماید. اما اینکه از چه کسی مشاوره بگیریم یا با کجا برای دریافت مشاوره تماس بگیریم خود یک موضوع مهم است.

تهران مدافع بهترین وکلا را در تهران و کرج برای موضوعات و پرونده های مختلف گرد هم آورده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. مشاوره حقوقی با وکلای تهران مدافع مزایای زیادی برای مراجعین دارد که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  1. مشاوره با وکیل پایه یک متخصص موضوع
  2. مشاوره حقوقی تلفنی رایگان
  3. امکان چت با وکیل و دریافت مشاوره آنلاین
  4. امکان مشاوره حضوری با بهترین وکلا
  5. امکان برگزاری جلسه غیر حضوری
  6. بررسی مدارک از طریق واتساپ
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل

مشاوره حقوقی تصویری

مشاوره حقوقی در تهران مدافع

مشاوره حقوقی خانواده

امور مربوط به خانواده تقریبا پر تعدادترین پرونده های دادگستری هستند. به خصوص در سالهای اخیر میزان اختلافات خانوادگی به شدت افزایش یافته است. به نخوی که گفته می شود تقریبا از هر ۳ ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود. مسائل خانواده علی رغم اینکه ظاهر ساده ای دارند و بیشتر افراد فکر می کنند خود می توانند در دادگاه های خانواده وارد عمل شوند . این تصور اشتباه است و بارها مشاهده شده است که افراد بدون داشتن اطلاعات درست در زمینه قوانین و مقررات خانواده متحمل ضررهای جبران ناپذیری شده اند.

در رابطه با اموری مثل طلاق، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت فرزندان، ممنوع الخروجی همسر یا فرزندان، الزام به تمکین، اثبات یا نفی نسب و… می توانید به سایت گروه وکلای خانواده مراجعه نمایید.

اگر نیاز به وکیل خانواده در فردیس دارید می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید و از مشاوره رایگان آنها برخوردار بشید.

گروه وکلای تهران مدافع یک تیم متخصص از وکلای خانواده را گرد هم آورده است تا بهترین خدمات را به شما مراجعین محترم ارائه کند. شما می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  » تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره حقوقی خانواده دریافت کنید و با وکیل پایه یک دادگستری خانواده مکالمه کنید. برای گرفتن وکیل در کرج می توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی کیفری

امور کیفری اموری هستند که با جرم و جنایت و مجازات سر و کار دارند. همین امر حساسیت این موضوعات را تشدید می نماید. تصور کنید به دلیل عدم اطلاع صحیح از قوانین و روند دادگاه ها به حبس محکوم شوید. وکیل کیفری متخصص می تواند از بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی برای شما جلوگیری نماید.

وکلای متخصص پرونده های کیفری در تهران منافع آماده ارائه خدمات حقوقی از جمله مشاوره کیفری و قبول دعاوی و طرح شکایت کیفری می باشند. می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲ » تماس بگیرید و از وکیل کیفری تهران مدافع مشاوره رایگان حقوقی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی اداره کار

رابطه کارگر و کارفرما همیشه جزو روابط پر چالش است که هموار منشاء دعاوی متعدد حقوقی و کیفری می باشد. شکایت کارگر از کارفرما بابت مطالبه حقوق و مزایا، عیدی، سنوات، بیمه تامین اجتماعی، حوادث ناشی از کار، انواع مرخصی و… معمولا در اداره کار مطرح می شوند

از سوی دیگر کارفرما نیز در موارد متعددی از جمله غیبت و تاخیر غیر موجه کارگر، ایراد خسارات به کارفرما، اخراج کارگر، تعدیل قراردادکار و… از جمله مواردی است که برای حل و فصل آن می توانید به وکیل کارگر و کارفرما مراجعه نمایید.

برای مشاوره حقوقی اداره کار می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  » تماس حاصل نمایید.

در غیر ساعت اداری و یا روزهای تعطیل نیز می توانید با شماره « ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵ » تماس بگیرید و با وکیل متخصص اداره کار مشورت نمایید.

مطلب مرتبط:  طلاق توافقی در کرج بدون حضور زوجین از 0 تا 100 توسط وکیل

مشاوره حقوقی انحصار وراثت

ارث، وصیت، تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، وصیت و…. از مسائل مهمی است که معمولا خانواده ها بعد از فوت یکی از عزیزانشان با آن برخورد می کنند و مشکلات عدیده ای را می تواند برای افراد ایجاد نماید. ممکن است اقدام بدون مشاوره دقیق و عدم اطلاع از قوانین و مقررات علاوه بر ایجاد خسارات متعدد و صرف زمان و انرژی زیاد موجب از دست رفتن اموال و یا عدم امکان بهره برداری از ترکه متوفی شود.

وکیل ارث و وصیت در تهران مدافع آماده ارائه مشاوره حقوقی انحصار وراثت و مسائل مربوط به ارث و وصیت می باشد. با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  »  و در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید.

گروه وکلای تهران مدافع

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

وصول مطالبات به معنای دریافت و وصول طلب از بدهکار می باشد. این بدهی می تواند به صورت های مختلفی از جمله قرض، رهن، قرارداد، چک، سفته، برات و… باشد. وکیل وصول مطالبات وکیلی است که راهکارهای مختلف قانونی را برای به دریافت مطالبات موکل به کار می گیرد.

می توانید برای مشاوره حقوقی وصول مطالبات با دفتر گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید. « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  »

مشاوره حقوقی چک

چک همیشه از مسائل و مطالبات معمول مردم در دادگاه ها بوده است. به خصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ که چک ها صیادی وارد معاملات مردم شدند بی اطلاعی مردم از قوانین و مقررات چک بیشتر از گذشته خود را نشان داد و باعث ایجاد مشکلات متعددی برای مردم شد. مشاوره حقوقی چک، مطالبه وجه، گواهی عدم پرداخت، صدور چک پرداخت نشدنی، جلب به دلیل صدور چک بلا محل، مطالبه حقوقی یا کیفری چک و یا استفاده از اجرائیه ثبت برای مطالبه وجه چک از مسائلی است که برای اطلاع از آنها می توانید با وکیل چک برگشتی صحبت کنید.

مشاوره حقوقی مالیاتی

مالیات همیشه برای مردم و به خصوص صاحبان کسب و کارها چالش آفرین بوده است. بارها شده است که تشخیص اشتباه درآمد یم مؤدی مالیاتی موجب خسارت جبران ناپذیر به یک کسب و کار و یا اتمام فعالیت آن و یا حتی ممنوع الخروجی و حبس بدهکار مالیاتی شده است.

برای جلوگیری از مشکلات ناشی از مسائل مالیاتی با مشاور مالیاتی و وکیل جرائم مالیاتی تهران مدافع تماس بگیرید و مشاوره رایگان مالیاتی دریافت نمایید. ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲

مشاوره تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد یکی از فنی ترین مطائل حقوقی است که حتی بسیاری از وکلا نیز در آن تخصص لازم را ندارند. تنظیم قرارداد تخصصی است که با مطالعه فراوان و تجربه سالیان و تنظیم قراردادهای متعدد کسب می شود. لذا باید با وکیل قرارداد برای این امور مشورت نمود.

دپارتمان تنظیم قرارداد گروه تهران مدافع بهترین وکلای متخصص تنظیم قرارداد را به شما معرفی خواهد نمود. برای مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد با شماره « ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲  »تماس حاصل نمایید.

برای آشنایی با وکیل ملکی در تهران می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره تهران مدافع

  • آیا مشاوره حقوقی تلفنی در سایت شما شامل هزینه میشود؟

خیر شما برای تماس تلفنی با ما و گرفتن مشاوره تلفنی هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید و ما زکات علم خود را پرداخت میکنیم.

  • پس از تماس برای طرح موضوع خود چه مقدار زمان داریم تا سوال خود را بپرسیم؟

شما ۳۰ دقیقه فرصت دارید سوال های خود را بپرسید وپاسخ مورد نظر را بگیرید و د صورت نیاز به مشاهده مدارک شما جهت ارسال مستندات به واتساپ با شما هماهنگ می شویم.

  • شما در چه حوزه مشاوره می دهید؟

گروه وکلای تهران مدافع در کلیه زمینه های حقوقی دارای وکیل متخصص است و پس از مشخص شدن موضوع شما به وکیل مربوطه وصل می شوید و در صورت عدم رضایت می توانید مشاور خود را تغییر دهید.

  • آیا امکان مشاوره حقوقی حضوری نیز داریم؟

بله در صورت نیاز به مشاوره حضوری برای شما جلسه فیکس می شود تا با وکیل متخصص خود مشاوره داشته باشید.

سوالات پرتکرار حقوقی

آیا مستاجر می تواند دعوای رفع تصرف عدوانی را طرح نماید؟
بله اشخاصی که به نوعی نمایدگی از امالک در تصرف دارند اعم از مباشر، متولی، خادم و مستاجر می تواند اقدام نمایند.

آیا در صورتی که ملک مشاعی در تصرف یک نفر از مالکین باشد امکان تخلیه و تحویل شریک دیگر وجود دارد؟
خیر در صورتی که ملک به صورت مشاعی باشد پس از تخلیه ملک به شریک دیگر مانند سایر پرونده های خلع ید تحویل داده نمی شود.

آیا در صورتی که بین شرکا ملک مشاع تقسیم نامه وجود داشته باشد امکان خلع ید وجود دارد؟
خیر در صورت وجود تقسیم نامه امکان دادخواست خلع ید وجود ندارد.

وکیل آنلاین چت

خسارت تاخیر تادیه چک از چه زمانی محاسبه می گردد؟

از تاریخ صدور گواهی عدم پرداخت

چک تا چه زمانی دارای اعتبار است؟

چک به طور دائم دارای اعتبار است و با گذشت زمان تنها امتیازاتی که قانون بدان داده از بین می رود و در نهایت به عنوان یک سند عادی قابل مطالبه می شود.

حضانت فرزندان تا چه زمانی با مادر است؟

حضانت پسر و دختر تا ۷ سالگی با مادر است و پسر بعد از ۷ سالگی تا ۱۵ سالگی و دختر از ۷ سال تا ۹ سالگی حضانتشان با پدر است و پس از آن از سن حضانت خارج می شوند.

گروه وکلای تهران مدافع دارای وکلایی با تخصص حوزه های مختلف است که نسبت به موضوع شما مجرب بوده و به صورت تلفنی مشاوره کامل و دقیق میدهند و ما باور داریم این زکات علم ماست و بی هیچ دریغی به هموطنانمان مشاوره میدهیم.

کافی است با ما تماس بگیرید…

گروه وکلای تهران مدافع پیشرو در خدمات رایگان حقوقی

4.2/5 - (76 امتیاز)
سوالات شما
۲,۸۰۶ دیدگاه

سوالات خود را می توانید مطرح کنید تا در اسرع وقت به پاسخ برسید

جهت تسریع در پاسخ دهی به سوالات شما میتوانید با کلیک روی لینک های زیر سوال خود را در انتهای صفحه مورد نظر مطرح نمایید.
لینک 1لینک 2لینک کمکی 1لینک کمکی 2

  1. محسن

    سلام. من با وسیله نقلیه شخصی در شهر تهران تصادف کردم. شخص ساکن اصفهان است. شخص از طرف پلیس ۱۰۰ در ۱۰۰ مقصر شناخته شد. برای شکایت به حل اختلاف مراجعه کردم. ماشینم کارشناسی شد و بالای ۲۷ میلیون افت قیمت صادر کردند.حالا برای شکایت افت قیمت حتما باید به اصفهان مراجعه کنم و در دادسرای اصفهان شکایت کنم ؟
    ایا راهی وجود ندارد در تهران شکایت کنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام اصولا در دعاوی محل اقامت خوانده ملاک است

  2. بهزاد ضیایی

    سلام من چندماه پیش یک کارت بانکی ازخواهرم به امانت گرفتم چون حسابهای خودم بایت ضمانت بانکی مسدود بود حالا کارتش و گم کردم ازحسابش سواستفاده کردن خواهرم هم ازمن الان شکایت کرده باید چکارکنم کمکم کنید ممنون

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      آقای محترم از کارت مفقودی چطور سوءاستفاده کرده اند؟
      رمز کارت را چطور دارند؟
      باید ادعایی کنید که قابل قبول باشد
      اگر گم شده بود بایست همان موقع اعلام مفقودی می‌کردید

  3. زهره جمشیدی

    سلام ما در یک معامله دو واحد خانه خود را با سه واحد معاوضه کردیم و قرار شد ظرف یک ماه مبلغ ۲و نیم میلیارد مابتفاوت واحد سوم را پرداخت کنیم ولی متاسفانه پول دیر جور شد و ۶ ماه طول کشید ، سند ها به صورت وکالتی به نام ما شده ولی الان صاحب قبلی سه واحد از طریق مبایعه نامه از ما شکایت کرده که معامله را فسخ کند چون که دیر پول را پرداخت کردیم ، ضمن اینکه واحد ها را به ما تحویل نمیدهد و تخلیه نکرده، در مبایعه نامه قید شده که اگر مبلغ ظرف یک ماه پرداخت نشد معامله فسخ است، ایا ما میتوانیم اقدامی بکنیم؟ که فسخ نشود ، اگر ضرر و زیان از ما بخواهد مبلغ چجوری حساب میشود؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شرایط فسخ کاملا مهیا است و شما نمیتوانید مانع فسخ معامله بشوبد،تمام خساراتی که در قرارداد آمده است قابل مطالبه میباشد

  4. بی نام

    سلام/روز بخیر
    پرونده مالی متقابلی در سال ۱۴۰۰ برج ۳ داشتیم که سال ۱۴۰۱ رای بدوی به بی حقی طرف مقابل ام و به نفع من صادر شد…
    طرف اعتراض نمود و پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت.
    “تقریبا یه هفته پیش تو سایت رفتم و خلاصه پرونده را دیدم، طرف یکبار در مهرماه سال ۱۴۰۱لایحه فرستاده بود و دومین لایحه اشون، مربوط به ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بود”

    دیروز از شعبه تجدید نظر با من تماس گرفتن: که بابت تصحیح روز شنبه، ساعت.. تشریف بیارید و به طرف مقابل اتون هم زنگ زدم.

    ۱. دقیقا متوجه نمیشم این تصحیح یعنی چیه و بابت چیه!!؟!!
    ۲. اگر پرونده تکمیل نباشه مگه فرستاده نمیشه به دادگاه بدوی؟
    ۳. یعنی از شاهدها ایراد گرفتن و مجدد باید ببرم به دادگاه تجدید نظر و همه چیز بعد بعد چند سال از اول شروع میشه!؟؟؟
    (نکته؛ از شهود هم شکایت کیفری کردن، که رای منع تعقیب آمد)

    ۴. اگر قرار برنقض رای بدوی است، چطور دوباره جلسه حضوری گذاشتن!؟!

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      باید از همان دادگاه پرس و جو کرد که منظورشان چیست و ما نمی‌توانیم پیشگویی کنیم
      اگر قرار بر نقض رای بدوی باشد به دادگاه هم عرض ارجاع میشود

  5. زهره جمشیدی

    سلام ما در یک معامله دو واحد خانه خود را با سه واحد معاوضه کردیم و قرار شد ظرف یک ماه مبلغ ۲و نیم میلیارد مابتفاوت واحد سوم را پرداخت کنیم ولی متاسفانه پول دیر جور شد و ۶ ماه طول کشید ، سند ها به صورت وکالتی به نام ما شده ولی الان صاحب قبلی سه واحد از طریق مبایعه نامه از ما شکایت کرده که معامله را فسخ کند چون که دیر پول را پرداخت کردیم ، ضمن اینکه واحد ها را به ما تحویل نمیدهد و تخلیه نکرده، در مبایعه نامه قید شده که اگر مبلغ ظرف یک ماه پرداخت نشد معامله فسخ است، ایا ما میتوانیم اقدامی بکنیم؟ که فسخ نشود

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      با توجه به درج بند فسخ،فسخ ایشان کاملا صحیح می‌باشد مگر آنکه بتوان ثابت کرد که مدت زیادی از تسویه اقدام به فسخ کرده است
      حتما برای پرونده تان با وکیل اقدام نمایید
      میتوانید با شماره ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧ در ارتباط باشید

  6. علی

    سلام خسته نباشید، من مستاجری دارم سال ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ با ایشون قرارداد دارم این مستاجر زن و شوهر هستند که قرارداد با شوهر خانم امضا کردن حالا قرار از هم طاق بگیرن حالا خانم رفتن برای اظهارنامه قضایی در دفتر خدمات الکترونیک قضایی نوشتن پول پیش به شوهر این خانم ندهید فقط به خود این خانم بدیم لطفا توضیح بدهید من چکار کنم فردا مشکل برنخورم ؟ با سپاس .

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما می‌بایست پول را به طرف قرارداد عودت بدهید مگر به موجب حکم رسمی و قطعی دادگاه

  7. طاهری

    خانمی هستم ۲۸ ساله ۵ ساله ازدواج کردم و یک دختر ۸ ماهه دارم همسرم مشکلات اخلاقی دارد اغلب برای مسائل خیلی کوچیک داد و بیداد راه میندازه تا حدی که همسایه ها صداش رو میشنوند وسایل خونه رو میشکنه و تو دعوای آخر ساعت ۱۲ شب وارد آپارتمان شد و بعد از شنیدن اعتراض بنده برای دیر اومدنشون ،میز و گهواره بچه را شکوند و من رو هم با بچه ۸ ماهه توی بغلم کتک زد در حال حاضر من منزل پدرم هستم ولی واقعا دیگه نمیتونم باهاش کنار بیا میخام طلاق بگیرم ،مهریه و نفقه رو بگیرم و ازش جدا بشم بهم کمک کنید که الان باید چیکار کنم
    در رابطه با بچه هم زمانی که بچه من ۲۰ روزش بود و برای اولین شب رفتیم مستقلا خونه خودمون وقتی بچه نیمه شب بیقراری و گریه کرد ایشون بهش مواد مخدر دادن بدون این که به من بگن نوزاد ۲۰ روزه من تاظهر فردای اون روز بیدار نشد و حیچ توانی برای خوردن شیر هم نداشت با اصرار و گریه و زاری من اون رو به بیمارستان بردیم و به مدت ۵ روز بستری شد.
    میخاستم ببینم با وجود این شرایط و مستند بودن پرونده این نوزاد در بیمارستان آیا کمکی به گرفتن حزانت فرزند من میکنه یا خیر
    ممنونم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست همان موقع دعوا به پلیس گزارش می‌دادید تا صورت جلسه شود و بتوانید اثبات کنید
      به هر حال شما برای دادخواست طلاق به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید

  8. پولادی

    سلام و وقت بخیر
    من زمینی در شمال دارم که متاسفانه محلی های منطقه زمین من و چند نفر دیگه رو تبدیل به زمین فوتبال کردن
    سال ۹۶ من نامه ای از دادگاه داشتم که تو تاریخ مشخص برای نقشه برداری باید سر زمین میرفتم و نقشه برداری انجام میشد
    صبح اون روز با کارشناس سر زمین رفتیم و کارشناس گفت من نمیتونم نقشه برداری کنم چون محلی ها اذیت میکنن
    الان من به این زمین نیاز دارم و نمیدونم برای تمدید نامه ی دادگاه باید چیکار کنم . خودم ساکن کرج هستم و زمین منطقه ی شمال کشور
    باید این نامه همون شمال تمدید شه یا از کرج هم میتونم این نامه رو تمدید کنم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      برای گرفتن قلع و قمع حتما با یک وکیل خبره اقدام نمایید
      با شماره‌ ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧ تماس بگیرید

  9. مسعودی

    سلام زمین مسکونی ورثه ای در کرج هست دو نفر از ورثه رفتن سند تک برگ گرفتن به من گفتن از طریق پست کرج اقدام کنم یه فرم هست اون پر میکنم بعد خودشون ارسال میکنن برای اداره ثبت اسناد و اونا بعد بررسی مدارک سند تک برگ رو برام ارسال میکنن اولین سوالم اینکه آیا گفته اونا درست هست و میشه از طریق پست اقدام کنم؟دومین سوالم اینکه من تقسیم نامه زمین رو ندارم بدون تقسیم نامه میتونم اقدام به گرفتن سند تک برگ کنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست تقسیم نامه و برکه انحصار وراثت را داشته باشید و پس از گرفتن دستور شورای حل اختلاف برای گرفتن سند به اداره ثبت مراجعه کنید

      1. مسعودی

        سلام این زمین سال ۱۳۵۹ ارث رسیده و سه نفر از ورثه فوت کردن در این سالها که دو نفر از ورثه سهمشون از زمین ارث رسید به فرزندانشون و اونا هم تو این سالها فوت کردن الان ارث به نوه های ورثه اولیه که من همشون رو نمیشناسم و تعدادیشون هم داخل کشور نیستن من برگه انحصاروراثت مالک زمین و انحصاروراثت یکی از ورثه که بنده هم وارثش هستم رو دارم و الانم درخواست تقسیم ترکه دادم و چند روز دیگه شورای حل اختلاف بهم نوبت جلسه رسیدگی داده باید چیکار کنم برای گرفتن سهمم از زمین؟

        1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

          سلام
          پروسه قضایی و اداری آن برای رفتن به مزایده باید انجام شود که کمی طولانی و نیاز به پیگیری مستمر دارد

  10. شاهین

    سلام وقت بخیر سلام وقت بخیر
    چند وقت پیش یک ماشین به پدرم زد و فرار کرد ما در تهران ساکن هستیم و پلاک ماشین مجرم برای شهرستان بود سوالم این است ایا اگر ما شکایت کنیم باید به دادگاه محل سکونت مجرم برویم یا در تهران تشکیل می شود

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      محل وقوع تصادف ملاک است

  11. محمدرضا باوی

    سلام من یه ماشین خریدم از یه نمایشگاه توی تهران ۱۲۹میلیون نقدی پرداخت کردم ۲۳ ملیون ملیون رو برای من قسط بندی کردن ماهی ۸میلیون و هفصد بنا ب دلایلی قسط اخر چهار ماه ب تعویق افتاد و الان در اضای اون قسط اخر که ۸و ۷۰۰هستش از من چهل ملیون میخواد در ضمن مدارک دست خودشه قولنامه هم نمایشگاهه چیکار میتونم بکنم ممنون میشم جواب بدید

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست مبایعه‌نامه را داشته باشید تا بتوانید با خواندن مفاد آن به نتیجه درست برسیم

  12. سمیرا شکوهی

    سلام. میخواستم بدونم آیا بعد ازدواج میتوان تعدادی از سکه هارو که عندالاستطاعه هستش رو به عندالمطالبه تغییر داد ؟؟ و اگر مرد کارمند رسمی باشد و هیچ مالی جز حقوق نداشته باشد مهریه عندالاستطاعه رو قسط بندی میکنن؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام بله میتوانید هر توافقی انجام بدهید و قابل مطالبه بصورت اقساط میباشد

  13. امیر علی علیزاده

    سلام خسته نباشید من مالک ملکی هستم که چندین مغازه دارد و یک مغازه دار چندین سال هست که در آن مغازه کاسبی میکند در صورتی که نه من و نه مالک قبلی مغازه را به او سرقفلی نفروختیم و اجاره هم ندادیم اما او اجاره سرقفلی رو به صندوق می ریزد. میخواستم بپرسم: ۱.من میتونم تخلیه شو بگیرم ؟ و باید پولی به مغازه دار موقع تخلیه بدهم ؟ ۲.اجاره این چند سالی که استفاده کرده از مغازه رو میتوانم به روز بگیرم بعد از اینکه تخلیه شو گرفتم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اینکه می‌فرمایید هیچ قراردادی بینتان نبوده پس تصرف ایشان غاصبانه بوده و شما میتوانید اجاره بهای روز بگیرید

  14. امیر علی علیزاده

    عرض سلام و خسته نباشید من مغازه ای را سرقفلی به کسی دادم و مغازه دار بیش از ۱۰ سال هست که اجاره سرقفلی به من نداده ۱.من میتونم تخلیه شو بگیرم ؟ ۲.باید بابت تخلیه پولی به مغازه دار بدهم(به عنوان حق کسب و پیشه) ۳.اجاره این چند سال را میتوانم از او بگیرم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      با توجه به عدم پرداخت اجاره میتوانید تخلیه وی را بدون دادن حق سرقفلی بگیرید
      اگر در تهران هستین با شماره ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧ تماس بگیرید

  15. حسین

    زمانی که میخواهم برای رفع انسداد حساب نوبت بگیرم با اروری مواجه میشوم آیا منظور این پیغام این است که نامه رفع انسداد حساب به صورت سیستمی به بانک مرکزی ارسال شده؟ ارور: نامه اتوماسیون شماره اندیکاتور ۳۴۳۵۶۵۶ تاریخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۲ نامه صادره اصل عادی

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      دوست عزیز این مورد را باید با کارمندان بانک در میان بگذارید

  16. سارا

    سلام وقتتون بخیر من بصورت نیروی شرکتی از سال ۹۰ تو اداره منطقه ازاد انزلی مشغول ب خدمتم و از قبل اون یعنی سال ۸۹هم عضو ی شرکت تعاونی زیرنظر نظام مهندسی باسمت بازرس علی البدل هستم(خدمات فنی مشاوره ای) و از طرف این شرکت نه بیمه برام رد میشه نه درامدی دارم میخواستم بینم اینکه نیروی شرکتی اداره هستم ایا عضویتم تو اون یکی شرکت جرم هست و مشمول قانون منع مداخلات میشه یانه

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بهتر حال در صورت اثبات این موضوع ممکن است تخلف اداری برای شما رد شود نه جرم

  17. عفت

    سلام.
    کسی ک بابت بدهی زندانه و درخاست اعسار میده.ایا شعبه نوبت رسیدگی میده یا اجرا احکام روز رسیدگی رو مشخص میکنه

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سللم
      اجرای حکم رسیدگی خواهد کرد و به دادگاه بدوی ارسال میشود

  18. مسعودی

    سلام زمین ورثه ای در کرج هست دو نفر از ورثه رفتن سند تک برگ گرفتن به من گفتن از طریق پست کرج اقدام کنم یه فرم هست اون پر میکنم بعد خودشون ارسال میکنن برای اداره ثبت اسناد و اونا بعد بررسی مدارک برام سند تک برگ رو برام ارسال میکنن اولین سوالم اینکه آیا گفته اونا درست هست و میشه از طریق پست اقدام کنم؟دومین سوالم اینکه من تقسیم نامه زمین رو ندارم بدون تقسیم نامه میتونم اقدام به گرفتن سند تک برگ کنم؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام‌
      بنده تا به حال موردی که از ثبت اقدام بشه ندیدم

  19. احمد

    باسلام من اثبات مالکیت اقدام کردم و توی اسنعلام منابع طبیعی نوشته حریم جاده میتونم با شاهد و سند عادی میتونم اثبات کنم و لازم به ذکر میباشم میخاستم یک لایحه برام بنویسی چگونه میتونم مدارکم ارسال و هزنیه شو پرداخت کنم ممنون

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      با شماره ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧ تماس بگیرید

  20. عفت

    سلام.بدهکار ک داخل زندانه.اعسار داده و اعسارش قبول شده و قاضی پیش پرداخت زده.ایا اگه پیش پرداخت نده باز زندان خواهد موند.
    ایا امکان دارد از داخل زندان به پیش پرداخت هم اعتراض بزند

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اگر شرایط پرداخت را مهیا نکند زندان میماند
      و در آنجا نیز میتواند اعتراض کند

  21. پوریا نشاطی

    سلام.خاستم بدونم بابت بدهی سفته ک طرف مقابل زندانه و درخاست اعسار میده.ایا قاضی اعسارش قبول کند خوده قاضی شعبه مبلغ اعسار و اقساط رو تایین میکند یا قاضی دستور میده به اجرا احکام اونجا مبلغ پیش پرداخت و اقساط رو تعیین میکند

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      قاضی اجرای حکم پرونده را به دادگاه بدوی می‌فرستد تا رسیدگی شود

  22. ابوالفضل قربانی

    عالیه.خانم بنده ازمنزل فرار کرده اقدامات اولیه انجام دادم فقط متاسفانه من تودامداری زندگی میکنم منزل مجانیه اجاره نامه چجوری جورکنم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میبایست بتوانید اثبات کنید که محلی برای زندگی دارید تا بتوانید عدم تمکین وی را ثابت کنید

  23. حسن

    باسلام شخصی بابت عدم موجودی چک برگشت زده داداخواست مطالبه وجه وغیره داده چند جلسه بر گذار شده مثل اینکه چک جعلی بوده ارجاع به کارشناس شده حالا ابلاغ برای طرفین رفته جلسه رسیدگی یک ابلاغ برای نفر سوم رفته فقط جلسه رسیدگی چه جوری میشه تواین دادخواست اولیه شخص سومی نبوده بهداز چندین جلسه یکدفعه ابلاغ براش بیا حتی ابلاغ جلب ثالث نشده

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      به هرحال ما در جریان جزییات پرونده نیستیم و هر اتفاقی ممکن است بیفتد

  24. نجمه.دریایی

    سلام
    خاستم بدونم طرف درخاست اعسار داده بابت بدهیش.بعد قاضی پیش پرداخت زده و بقیش قسطی.الان خاستم بدونم‌ پیش پرداخت رو بده باز باید با سند بیاد بیرون ک بقیه اقساطش بده.یا بدون سند هم میتونه بیاد

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      باید برای ضمانت ،وثیقه ای بگذارد

  25. الهه علیزاده

    سلام وقتتون بخیر من باهمسرم حرفم شده دعوامون شده والان پدرش مادرش وخانوادش اومدن بردنش والان نه جواب منو میده رفتم گفتم بیا برگردیم سرخونه زندگی میگه من نمیام کاریم ندارم من دارم زندگیمومیکنم نه طلاق میدم نه میام بمنم نه پولی میده نه چیزی میگه تو خونه بابات من خونه بابام نمیاد خانوادش نمیزارن بیاد سرخونه زندگی من الان چیکار میتونم بکنم میتونم ازش وخانوادش شکایت بکنم نمیاد تکلیفمون روشن کنه
    بمن میگه مهریه اتو ببخش ماشینو بزن به اسمم حق نداری خونه خانوادت بری اینارو انجام بده من بیام

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید بابت عدم تهیه منزل مشترک و عدم نفقه از همسرتان شکایت کرده و با استناد به این موارد طلاق بگیرید

  26. نجمه.دریایی

    سلام‌بنده بابت مبلغ ۳۴۰میلیون از کسی طلب کارم.و داخل زندانه.سه بار اعسار میده و رد میشه.این سه بار حدودا تا ۷ ماه انحام شده.خاستم بدونم اگه این دفعه قاضی قبول کند اعسارش رو بعد خوده اجرا احکام بابت این ۷ ماه ک گذشتع تاخیر تادیه رو به روز رسانی میکند یا بنده باید برم درخاست تاخیر تادیه این ۷ ماه رو بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      باید درخواست اجرای حکم به نرخ روز را مطرح نمایید

  27. علی امامی

    سلام خانمی شوهرش فوت شده مادرشوهرش سهم ارث ازپسرس را به عروسش داده مادرشوهرم فوت شده الان تقسیم ارث این خانم چطور باید صورت بگیره

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      باید سایر مواردی و وراث دیده شود تقسیم نامه به انضمام انحصار وراثت را شورا انجام خواهد داد

  28. علی ابراهیمی

    سلام
    وقت بخیر ببخشید افرادی در فضای مجازی با عنوان کار با حقوق هفتگی ۴ میلیون … که میگن خارج از کشور هستیم پول به حساب شما واریز میکنیم و شما فقط در صرافی های ایرانی احراز هویت کنید و ارز خرید کنید و به ولت ما ارسال کنید آیا این کار ها کلاهبرداری هست و در صورت انجام مشکلی برای انجام دهنده پیش میاد !؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      از آنجایی که سرورها داخل ایران نمیباشد اگر مشکلی پیش بیاید قابل پیگیری نیست و در این موارد اصل بر اعتماد است

  29. عفت

    سلام.برادر من یه سفته گرفته به مبلغ ۱۵۰میلیون امضا کسی جعل کرده و رفته شکایت کرده الان فهمیدن برادرم چنین کاری کرده و امضا طرفو جعل کرده.خاستم بدونم تو قانون حکمش چیه

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      چهل و استفاده از سند مجعول بسته به مورد حبس دارد

  30. زهرا دستان

    سلام در رابطه با مطالبه مهریه پیام گذاشتم، همسرم درخواست طلاق داد منم درخواست مهریه . حکم طلاق صادر شده بعد از زمان عده‌. همسر من به حکم مهریه اعتراض کرده و درخواست اعسار داده است و گفته که من کارگر هستم با حقوق ۸ میلیون در ماه، اما در صورتی که ایشان تقریبا ۱۰ ماه هست که سرکاره به عنوان سرپرست و نگهداری نوار نقاله با حقوق بین ۱۲ تا ۱۴ است. شرکتی که مشغول به کاره شرکت پدرش است و به گفته خودش سود ۳۰ درصد از انجام هر پروژه توسط شرکت را به او میدهند. بردارش هم در شرکت رییس است، شوهرم توانایی پرداخت مهریه رو داره اما هیچی بنامش نیس جز اینکه سرکاره ، و فکر کنم راحت بتونه دروغ بگه چون شرکت خانوادگیه، من باید چیکار کنم ؟ بعد ۴ سال زندگی پرتم کرده بیرون و میخواد مهریه هم به بدبختی بده

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اگر مال و اموالی به نام همسرتان نباشد چاره ای جز اقساط ندارید و برای مبالغ قسط میتوانید هرساله تقاضای تعدیل کنید

  31. آرمین

    سلام پدر من سه هفته پیش داخل شرکتی که کار می‌کرد حادثه ای براش پیش آومد میخواستم بدونم الان باید شکایت کنیم یا تا زمانی که کاملا سر پا نشده اقدامی نکنیم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اکنون میتوانید شکایت خود را مبنی بر مطالبه دیه مطرح نمایید

  32. پوریا احمدی

    سلام.
    سوالم بابت تاخیر تادیست

    بنده پانزده آذر ۱۴۰۱ به اجرا احکام رفتم و تاخیر تادیه محاسبه کردن برام.الان خاستم بدونم ک الان ۱۹ فروردین هست برم اجرا احکام دوباره درخاست تاخیر تادیه بدم برا محاسبه از همون آذر ماه حساب میکنن تا فروردین یا تا اسفند حساب میکنن.چون الان فروردین تمام نشده بخاطر همون خاستم بدونم تا اسفند ماه محاسبه میشود یا تا فروردین

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام تا انتهای سال محاسبه میشود

  33. دخترک

    سلام وقت بخیر بعد از سه ماه زندگی بخاطر شکاک بودن همسرم داریم توافقی جدا میشیم و میخاستم بدونم واسه طلاق توافقی ام نیازه ک بنده گواهی بکارت بیارم یا نه
    در چه صورت ممکنه نیازی ب اون برگه بکارت نباشه
    اگه من خودم بگم نیازی نیس تاثیری داره؟
    من یه خانومم ولی در هر صورت اصلا دوس ندارم معاینه بشم ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      آزمایشات مربوطه قطعا لازم است

  34. قادر عبادی

    زکات علم: آقایانی که می گویید هزینه ای نمی گیرید و رایگان مشاوره می دهید و زکات علمتان هست و حتما در حین مشاوره اگر تماس گیرنده هم حرفش تمام شود شما با روشهای مختلف او را به ادامه صحبت وا میدارید البته منم میدانم چرا و شما هم میدانید چرا ؟ اگر راست می گویید بجای شماره ای که با ۹۱ شروع می شود یک شماره معمولی بدهید

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      برادر عزیز کاملا متوجه حرف شما شده ایم
      تماس با گروه ما هیچ هزینه ای به جز هزینه ی معمولی مکالمه برای شما ندارد.میتوانید امتحان کنید
      ضمنا ما شماره های دیگری نیز در سایت داریم که شماره همراه است
      برای جلوگیری از قضاوت زودهنگام تان میتوانید با شماره مستقیم بنده در ارتباط باشید
      ٠٩٩٢۴٧۴۵۵٠٧

  35. حمید

    با عرض سلام
    رای وحدت رویه ۷۹۸ دیوان عالی کشور مبنی بر شمول کارمندان بانکهای خصوصی در مجازات ۵۹۸ مجازات اسلامی میباشد.آیا تسری این رای وحدت رویه توسط مقام قضایی به دیگر قوانین کیفری بخصوص ماده ۳ ارتشا امکانپذیر میباشد؟یا بر اساس تفسیر مضیق قوانین و تفسیر به نفع متهم امکانپذیر نیست؟
    با تشکر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      در قوانین جزایی نمیتوان تفسیر موسع کرد و ماده ای را به دیگر مواد سرایت داد

... ...
مشاوره تلفنی رایگان
(فقط استان تهران و البرز)
فقط استان تهران و البرز - ۰۹۱۰۴۷۶۸۸۸۴ وکیل اداره کار - ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵