... ...

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

  • 25 شهریور 1399
  • بروزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
  • ۱۳۸ نظر
  • 7 دقیقه
  • 10027 بازدید

مسائل حقوقی و قوانین مربوط به قوه قضاییه، اصولاً مواردی هستند که باید با مشورت و راهنمایی افراد خبره و کارشناس به آن ها رسیدگی شود. این قوانین گاهی دارای پیچ و خمی هستند که اگر خودتان قرار باشد وارد عمل شوید، یا پروسه خیلی طولانی خواهد شد و یا گره ای در کار به وجود می آید. مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه، از جمله خدماتی است که خیلی از مراکز و وبسایت ها از جمله گروه تهران مدافع، در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید از مشورت کارشناسان بهره برده و اعمال حقوقی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در ادامه در این زمینه بیش تر توضیح خواهیم داد.

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

همان طور که قبلاً هم گفتیم، مشاوره حقوقی در تهران مدافع، به صورت رایگان، هم تلفنی و هم حضوری و در تمام مدت شبانه روزی است. مشاورین و وکلای کانون وکلا و قوه قضاییه در تهران مدافع، به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند تا هر گونه سؤال و مشکل حقوقی که دارید را با توجه به تبحر و تجربه ای که دارند برای شما بررسی و حل کنند.

خدمت رسانی در تهران مدافع ۲۴ ساعته و رایگان است. اگر شما قصد تماس با وکلای معتبر را در ساعات اداری دارید با شماره تلفن وکیل به شماره ۰۹۱۰۴۷۵۹۹۹۲ که در ۳۰ خط رایگان است باید تماس حاصل کنید. و چنان چه در ساعات غیر اداری نیاز به مشورت و راهنمایی های حقوقی دارید، می توانیددر واتساپ ارتباط داشته باشیم تا به وکیل مربوطه با ذکر شرایط لازم، وصل شوید. این گونه با کمک تهران مدافع تمامی امور شما انجام شده  و از مشاوره حقوقی که توسط بهترین وکلا ارائه می شود،  بهره مند می شوید.

همچنین همکاران عزیز و زحمتکش ما در قوه قضاییه شماره تلفن سه رقمی مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه یعنی ۱۲۹ را برای هموطنان قرارداده اند که می تواند قدم بزرگی در راه سامان دهی شرایط حقوقی حاکم باشد و می توانید از مشاوره این عزیزان نیز بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

در ابتدا شاید لازم باشد که وظایف یک مشاور حقوقی قوه قضاییه را با هم بررسی کنیم. مشاورین قوه قضاییه افرادی هستند که حقوق خوانده و در آزمون وکالت شرکت می کنند. وظایف آن ها می تواند هر کدام از مواردی که در ذیل به آن ها می پردازیم باشد:

  • دفاع از موکل در برابر انواع شکایات حقوقی و اداری و رسیدگی به این شکایت ها.
  • رسیدگی به کارهای حقوقی شرکت ها مانند ثبت تغییرات در آن ها و یا مواردی که مربوط به اتمام کار و بسته شدن شرکت ها است.
  • انجام وظایف و اموری که از طرف قوه قضاییه به او محول می شود.
  • بررسی و تنظیم انواع اساس نامه، آیین نامه و قوانین در زمینه های مختلف.
مطلب مرتبط:  دادخواست تجدید نظرخواهی حقوقی - نحوه تجدیدنظر خواهی حقوقی

یادتان باشد که برای گرفتن هر گونه مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه، در زمینه اموری که در بالا به آن ها اشاره کردیم، شما می توانید به صورت تلفنی و یا اگر احتیاج به سند و مدرک خاصی است، به صورت حضوری به مؤسساتی مانند تهران مدافع، که در حال خدمت رسانی در این زمینه هستند، رجوع کنید و امور خود را از طریق کارشناسان آن ها پیگیری کنید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

ممکن است برای شما سؤال پیش بیاید که به طور کلی مشاوره حقوقی چیست؟ مشاور حقوقی قوه قضاییه شخصی است که از طرف شما وکالت پیدا می کند تا به امور قضایی شما با توجه به تجربه و مهارتی که دارد، رسیدگی کند. او به جای شما در تمامی مراجع حقوقی و دادگاه ها حضور پیدا خواهد کرد و مدیریت تمامی امور در دست اوست. شما موکل او هستید و او وکیل شما بوده و در راستای قانون از شما و حق و حقوقتان دفاع می کند. به مشاوره و راهنمایی هایی که در این زمینه او در اختیار شما می گذارد، مشاوره حقوقی می گویند. مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه، از جمله خدماتی است که او در اختیار شما قرار می دهد.

وکیل رایگان قوه قضاییه

وکیل رایگان قوه قضاییه

شخصی که به عنوان وکیل در حال فعالیت است، به دو روش ممکن است به این سمت رسیده باشد. او ممکن است در آزمون وکالت که در کانون وکلا برگزار می شود شرکت کرده و بعد از کسب نمره قبولی، وکیل قوه قضاییه شده باشد و یا این که در آزمون هایی که در مراکز مشاوره حقوقی قوه قضاییه برگزار می شود، شرکت کرده باشد. در هر صورت به هر روش که باشد این شخص به عنوان وکیل قوه قضاییه خواهد بود. کسانی که از مسیر دوم وارد می شوند را مشاورین حقوقی قوه قضاییه می گویند. شما می توانید وکیل رایگان قوه قضاییه را از مؤسسات مختلف به خدمت گرفته و تمامی امور حقوقی خود را به آن ها بسپارید. این طور هم در زمان و البته در هزینه نیز صرفه جویی کرده اید. زیرا که اگر قرار باشد امور توسط خود شما انجام شود، می تواند بسیار زمان بر باشد. وکیل رایگان قوه قضاییه یکی از صدها خدماتی است که دفاتر حقوقی مانند تهران مدافع در اختیار شما می گذارند.

وکیل رایگان قوه قضاییه چه ویژگی هایی دارد؟

پیش تر هم ذکر کردیم که وکیل قوه قضاییه، فارغ التحصیل رشته حقوق است. بعد از آن او در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت می کند و بعد از این که نمره قبولی را کسب کرد، پروانه وکالت را از قوه قضاییه دریافت خواهد کرد. اما خب این نه تنها تمام ماجرا نیست بلکه ابتدای راه است. تنها به وکیلی می شود اطمینان کرد که نه فقط مدرک، بلکه کوله باری از تجربه و تبحر در زمینه کیفری و حقوقی داشته باشد. وکلا، هرچه بیش تر در این زمینه فعالیت کرده باشند، دارای زبدگی و مهارت های بیش تری خواهند بود. وکیل رایگان قوه قضاییه در تهران مدافع، از بهترین ویژگی هایی یک وکیل قوه قضاییه برخوردار است و شما می توانید امور حقوقی خود را با خیالی راحت به او بسپارید.

مطلب مرتبط:  چگونه اعاده حیثیت کنیم؟ همه چیز در مورد آن

وکیل رایگان قوه قضاییه چه ویژگی هایی دارد؟

آن چه در این جا بدان پرداختیم، بررسی موارد مربوط به مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه بود. در تهران مدافع، به صورت ۲۴ ساعته توسط بهترین و معتبرترین وکلا، خدماتی حقوقی به شما ارائه می شود. در تمامی زمینه ها می توانید از مشاوره بهترین وکلا بهره مند شوید و بررسی تمامی امور خود را با خیالی راحت به آن ها بسپارید.

سؤالات متداول:

برای اقامه دعوا، وکیل پایه یک دادگستری بهتر است یا وکیل قوه قضاییه؟

از نظر علمی و اعتبار مدرک، می توان گفت هر دو فرد کاملاً شرایطی یکسان دارند. اما در بررسی این امور بهتر است به کسی مراجعه کنید که دارای تخصص و تجربه بیش تر باشد. هر چه فرد با تجربه تر باشد، تبحر بالاتری در پیش بردن پرونده شما خواهد داشت.

آیا دریافت مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه، نیاز به مراحل خاصی دارد؟

خیر، فقط کافیست در وبسایت تهران مدافع وارد شده و پنل کاربری برای خود بسازید. از آن جا می توانید از خدماتی مانند مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه با وکیل متخصص ملکی، مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه خانواده و دیگر خدمات بهره مند شوید.

۳-شرایط کاری وکیل پایه یک دادگستری با وکیل قوه قضاییه چه تفاوتی دارد؟

شرایط کاری این دو فرد هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارد و شما می توانید برای پیگیری امور خود به هر کدام از این دو نفر مراجعه کنید. در قبول وکالت شما، این دو نفر هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت.

۴-وکیل رایگان قوه قضاییه در تهران مدافع، در چه زمینه هایی مشاوره می دهد؟

پیش تر هم ذکر کردیم که مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه و هم چنین مشاوره های حضوری، درتمامی زمینه ها مانند خانواده، املاک، کیفری و … در کنار شما بوده و بهترین مشاوره ها را به شما ارائه خواهند داد.

3.6/5 - (17 امتیاز)
سوالات شما
۱۳۸ دیدگاه

سوالات خود را می توانید مطرح کنید تا در اسرع وقت به پاسخ برسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. تسنیم جعفری

    با عرض سلام و خدا قوت
    خانمی هستم که ۷ سال از زندگی مشترکم با همسرم میگذره. ایشون جدیدا فحاشی میکنه و اخلاقش خیلی بد شده. حالا من به عنوان قهر با بچم اومدم خونه پدرم. همسرم دوستاشو میبره خونه و من میترسم به جهیزیه من آسیب بزنن. آیا راه قانونی وجود داره که من اموالمو از اون خونه بیرون بیارم؟ ایشون چند بار منو تهدید کردن و خیلی بد حرف میزنن. ممنون میشم جواب بدید.

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید دادخواست استرداد جهیزیه مطرح نمایید

  2. ریاض

    سلام خسته نباشید برای خرید به یک مغازه نان فانتزی رفتم که بعد از چند دقیقه کمد بزرگی که در مغازه قرار داده بودند سقوط کرد و بر من افتاد و باعث جراحت پا و کتفم شد و الان بعد از یک هفته جراحتم بیشتر شده ایا میتوان از مغازه دار شکایت کرد و نتیجه ای میدهد یا که بی فایده است و مراحل شکایت چگونه است

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید درخواست دیه نمایید
      به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید

  3. نسترن عبدی

    با سلام
    من با یکی از اقوام نزدیکم در یک آپارتمان شریک هستیم من قصد فروش بعلت بدهی دارم و قبل از اتمام ساختمان هم با هم توافق کرده بودیم بفروشیم حتی دوسال هم اجاره دادم ایشان اصلا تمایل به فروش ندارند در کل لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما ابتدا میبایست درخواست تفکیک و افراز مطرح کنید و در صورت احراز عدم افراز،دادخواست فروش مال مشاع را مطرح نمایید

  4. نسترن عبدی

    من با یکی از اقوام در یک آپارتمان شریک هستیم اول قرار بود پس از اتمام ساختمان بفروشیم اکنون ساخته شده و دو سال هم اجاره دادیم چون من بدهی زیاد دارم از ایشان خواستم آپارتمان را بفروشیم ولی ایشان قصد فروش مطلقا تا مدت ها
    ی طولانی ندارند من چیکار می توانم انجام دهم متشکرم لطفا پاسخ دهید متشکرم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید درخواست افراز یا فروش مال مشاع را مطرح کنید تا ملک از طریق مزایده و قانونی به فروش برسد

  5. نسترن عابدی

    من با یکی از اقوام در یک آپارتمان شریک هستیم اول قرار بود پس از اتمام ساختمان بفروشیم اکنون ساخته شده و دو سال هم اجاره دادیم چون من بدهی زیاد دارم از ایشان خواستم آپارتمان را بفروشیم ولی ایشان قصد فروش مطلقا تا مدت ها
    ی طولانی ندارند من چیکار می توانم انجام دهم متشکرم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام شما میتوانید با درخواست فروش مال مشاع به خواسته خود از طریق دادگاه برسید

  6. زهره

    سلام مادر بنده ایرانی و فوت کرده و پدرم مهاجر افغانی است . میخواهم شناسنامه ایرانی اقدام کنم گفتند باید اثبات زوجیت پدر و مادر داشته باشی و اثبات نسب و انحصار وراثت. برای اثبات زوجیت کجا باید برم و چه درخواستی بدم و چی توی درخواست بنویسم ؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      باید با در دست داشتن مدارک زوجیت ایشان،به دادگاه خانواده از طریق دفاتر خدمات قضایی دادخواست مذکور را بفرستید

  7. محسن

    با سلام بنده ۳سال یک فقره چک حامل از کسی گرفتم سرتاریخ بردم بانک موجودی نداشت برگشت زدم وگواهی عدم پرداخت گرفتم پشت نوشت کلیه حقوق این چک رابه آقا xواگذارمیکنم وهیچ گونه ادعای ندارم کسی که چک واگذار کردم رفته حقوقی اقدام کرده ولی تو جلسه دادگاه صاحب چک گفته این چک جعلی قاضی چک داده به کارشناس کارشناس گفته درسته چک جعل شده ۱- می خواستم ببینم چک که جعل شده باید چه کارکرد ۲- آیا کسی که چک بهش واگذار کردم میتونه اقدامات بعدی انجام بده یا بنده باید خودم اقدام کنم میشه راهنمایی دقیق کنیدممنون

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما حق و حقوق را واگذار کرده آید و مسئولیتی ندارید مگر آنکه جعل منتسب به شما باشد

  8. بهمن فلاح از ارومیه

    سال ۵/۵/۹۸دسته چک و اسنادی را از ماشینم دزدیدند، بعداز چند ماه از شیراز، کاشان، تهران، بندر، زنگ زدند که چک شما را معامله کردند، به انها اعلام کردم چک دزدی است، چون در حسابشان گذاشته بودند برگشت خورد. البته من فردای دزدی از طریق اگاهی و دادگاه حسابم را مسدود کرده بودم. از ان سال تا کنون کسی شکایت نکرده و پیگیر چک نشده. الان به دسته چک نیاز دارم و بانک رفع سو اثر میخواهد.یعنی مبلغی حدود (۲۵+۱۵+۳۰+۱۰=۸۰) میلیون بریزم به حساب مسدود وبعد برم دنبال چکها که نمیدانم دست کیه، ۲۳ برگه، لطفا راهنمایی بفرمایید، ندارم. با سپاس از شما و مجموعه تان.

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سللم
      شما میبایست ابطال برگه های چک را از دادگاه بخواهید تا در صورت صدور حکم ،رفع سوء اثر توسط بانک انجام شود

  9. رضا

    سلام
    اینجانب درسال ۹۳ یک باب منزل مسکونی از منازل پتروشیمی اراک که بعنوان حق مسکن به کارگران وکادمندانش داده خریدم واداره اوقاف با چندین سال تاخیر حالا اومده میگه اوقاف اقای اراکی هست ونفر قبل از شما بعنوان فروشنده باید میامد اوقاف وحق واجاره پرداخت میکرد حالا نفر قبل از ما کجاست نمیدان پیداکردنش کار ما نیست چون رفتن از شهرمهاجران حالا ما گفتیم اقای اوقاف اون اقا رفته نیست باشه حق اوقافش چقد میشه می فرمایند به اون اقا ی فروشنده کاری نداریم الان شما مالک هستین بایدطبق روز قیمت روز به اوقاف ۱۲۰ میلیون پرداخت کنیدگفتم اقا مگه قانون نداره همسایه ما اکثرا تا شیش میلیون پرداخت کردند میگه نه اونه از شرکت گرفتن خب اگر ما گناه کردیم از یکی دیگه خریدیم باید تاوان چی رو بدیم حالا لطف کنید بفرمایید ایا واقعا باید ۱۲۰ میلیون به اوقاف بدهم یا بفرمایید چگونه باید انجام بشه مگه فروشنده نباید به اوقاف درصد واجاره بدهد طبق قراداد پس چرا این اقایان میگویند باید طبق قیمت روز پرداخت کنید مگه ما فروشنده هستیم؟؟؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      در این مورد باید حضورا به دفتر وکیل مراجعه کنید تا برایتان پیگیری کند،اما علی الظاهر به نظر می‌رسد هر خسارتی که متوجه شما بشود میتوانید از نفر قبلی مطالبه کنید،باید قراردادهای بینتان دیده شود

  10. اکبر راشدین

    با سلام بنده تولید کننده هستم برای تهیه جعبه محصولم به یک چاپخانه سفارش دادم ایشون ۱۰ میلیون(۵۰ درصد از کل ) را در ششم آذر ماه پرداخت کردم و پیش فاکتور یرام داده و گفته بود حداکثر دو ماهه تحویل میدم ولی امروز که ۲۳ اسفند هست تاکنون تحویل نداده و باعث خسارت به اینجانب نیز گردیده ، راهکار قانونی چیست و آیا میتونم با پیش فاکتور اقدامی بکنم یا نه؟

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      بله میتوانید با ارائه پیش فاکتور و فیش واریزی از طریق دفاتر خدمات قضایی مطالبه خسارت خودرا به طرفیت وی مطرح کنید

  11. علی محمدی

    سلام وقت بخیر سوال درباره مهریه داشتم پدرم فوت شده از پدرم ارثی ندارم مادرم تازگی فوت شده آیا بااینکه من وخانم باهم زندگی میکنم آیاخانم من می‌تونه ازارث مادری من تقاضای مهریه کنه

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      خانم میتواند تمام طلبهای مرد را از بابت مهریه توقیف کند از جمله سهم الارث

  12. آرمین

    باعرض سلام خدمت شماعرض کنم بابت چک اجرایبه صادر شد من اعسار زدم دادگاه بدوی اعسارم قبول شد شاکی اعتراض زد رفت تجدید نظر اعسار من رد کرد رای قطعی شد دوباره دادخواست اعسار زدم ولی چرا دادخواستم رفت شورا حل اختلاف مبلغ چک ۳۰۰ میلیون مورد دیگه آیا شاکی رای تجدید نظر قطعی شده دوباره باید اجراییه بگیره یا نه موردبعدی با این دادخواست اعسار زدم میتونه جلب بگیره یا نه بعد میتونم وثیقه بذارم آیا وثیقم ظبط نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      برای ارائه دادخواست اعسار هیچ محدودیتی وجود ندارد
      اگر وثیقه ای گزاشته شود و به تعهدات عمل نشود وثیقه ضبط خواهد شد

  13. Haghani

    سلام روز بخیر زمین برای پدربزرگم حریم است یک شخص دیگر که باغ چایی داره و زمین اون هم حریمه از پدرم شکایت کرده که راه عموم را گرفته و پدر من این کار را انجام نداده بعد از اینکه در شورای حق و اختلاف ثابت شد پدرم راست میگه و شخص شکایت کننده دروغ میگه آمدند سر زمین و دیدند حق با پدر منه نه راه عموم رو گرفته ن ب اون شخص حرفی زده اما چون پدربزرگم تازه فوت شده پدرم در حال خودش نبود اینا متنی نوشتند ک ب عنوان صورت جلسه پدرم امضا کنه در صورتی پدرم از اولش گفت ک من هیچ برگه ای رو امضا نمی‌کنیم و شخصی ک از شورای حق و اختلاف اومده بود ب پدرم گفت ک این فقط ی صورت‌جلسه است و باید امضا بشه در حالی بدون رضایت ما شخص در برگه ۲ متر زمین برای عبور و مرور برای شخص شکایت کننده نوشت و همان زمین ک از آن ۲ متر نوشتند وارثی بوده و برای عمه خود است عمه ی پدرم این زمین اصلا برای پدر من نیست شخصی ک این متن رو نوشته این متن رو جوری میخونه ک کامل و واضع توضیح نداده و پدرم ک تو حال خودش نبوده متوجه نشده فک میکرده فقط دارن در مورد جاده حرف میزنند و امضا می‌کنه و باید اینم بگم ک پدر و مادر من متاسفانه سوادی ندارند و بعد از رفتن شورای حق و اختلاف مادرم با شورای محل صبحت میکنه و شورای محل به مادرم میگه ک شوهرت ۲ متر رو امضا کرد و تمام شده
    راهی هست بشه این زمین رو نداد؟
    یا امضارو پس گرفت؟
    یا از اون شخصی ک از شورای حق و اختلاف اومده شکایت کرد؟
    ممنون میشم راهنماییمون کنید

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      این موارد که شما تحت عنوان ((حواسش نبود امضا کرد،سواد نداشت امضا کرد،حالش خوب نبود امضا کرد و از این قبیل))به وفور در دادگاهها شنیده میشود و ابدا قابل قبول نیست
      موفق باشید

  14. لیلا حقانی

    سلام روز بخیر زمین برای پدربزرگم حریم است یک شخص دیگر که باغ چایی داره و زمین اون هم حریمه از پدرم شکایت کرده که راه عموم را گرفته و پدر من این کار را انجام نداده بعد از اینکه در شورای حق و اختلاف ثابت شد پدرم راست میگه و شخص شکایت دروغ میگه آمدند سر زمین و دیدند حق با پدر منه نه راه عموم رو گرفته ن ب اون شخص حرفی زده اما چون پدربزرگم تازه فوت شده پدرم در حال خودش نبود اینا متنی نوشتند ک ب عنوان صورت جلسه پدرم امضا کنه در صورتی پدرم از اولش گفت ک من هیچ برگه ای رو امضا نمی‌کنیم و شخصی ک از شورای حق و اختلاف اومده بود ب پدرم گفت ک این فقط ی صورت‌جلسه است و باید امضا بشه در حالی بدون رضایت ما شخص در برگه ۲ متر زمین برای عبور و مرور برای شخص شکایت کننده نوشت و همان زمین ک از آن ۲ متر نوشتند وارثی بوده و برای عمه خود است عمه ی پدرم این زمین اصلا برای پدر من نیست شخصی ک این متن رو نوشته این متن رو جوری میخونه ک کامل و واضع توضیح نداده و پدرم ک تو حال خودش نبوده متوجه نشده فک میکرده فقط دارن در مورد جاده حرف میزنند و امضا می‌کنه و باید اینم بگم ک پدر و مادر من متاسفانه سوادی ندارند و بعد از رفتن شورای حق و اختلاف مادرم با شورای محل صبحت میکنه و شورای محل به مادرم میگه ک شوهرت ۲ متر رو امضا کرد و تمام شده
    راهی هست بشه این زمین رو نداد؟
    یا امضارو پس گرفت؟
    یا از اون شخصی ک از شورای حق و اختلاف اومده شکایت کرد؟
    ممنون میشم راهنماییمون کنید

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      ابدا این مورد که حواسش نبوده یا سواد نداشته قابل قبول نیست
      و تمام امضاهای زمان حیات برای شخص معتبر است مگر انکه حکم حجر وی را از دادگاه گرفته باشید و یا تحت شکنجه و اکراه امضا کرده باشد

  15. سارا عباسی

    سلام کسی بدونه هیچ مدرکی بگوید از کارت لبانکی من استفاده کرده اید وشکایت کروه باشد باید چه کار کرد
    من بخواهم بخاطر تهمت دروغ واعاده هیثیت ار او شکایت کنم چه کار بکنم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید بعد از انکه در دادسرا منع تقیب گرفتید،علیه ایشان تحت عنوان افترا شکایت کنید

  16. جعفر داودی

    سلام کسی بدونه هیچ مدرکی بگوید از کارت لبانکی من استفاده کرده اید وشکایت کروه باشد باید چه کار کرد
    من بخواهم بخاطر تهمت دروغ واعاده هیثیت ار او شکایت کنم چه کار بکنم

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      برای اینکه بتوانید از او تحت عنوان افترا شکایت کنید باید قرار منع تعقیب گرفته باشید

  17. چعفر داودی

    سلام
    من تولید کننده پوشاک هستم پارسال شب عید به خاطر کرونا مقداری از اجناس ما مانده بود کابردیم حراج بفروشیم یک خانمی لباسی از ماخرید وبعد از یک ساعت پس اورد وساعتی بعد امد گفت کارت بانکی را شما به من نداده اید وسه ملیون کم شده است
    که بعد رفته شکایت کرده که من پول برداشته ام .ودر حالی که صودت حیاب گرفته از یک مغازه لوازم ارایشی از کارت او برداشت شده
    وبه من تهمت زده ودر حالی که من شاهد هم دارم که این خانم کترتش را گرفت ورفت
    والان برای شش یا هفت بار من را از کار وزندگی انداخته برای رفت امد دادگاه
    والان هم ابالاقیه یک هفته اینده امده
    الان من باید چه کار کنم که این هم تهمت زده وهم از کار وزندگی مارا می اندازد

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      اگر شکایت ایشان علیه شما منجر به صدور قرار منع تعقیب یا برائت شده است،میتوانید علیه وی شکایت کنید

  18. چعفر داودی

    سلام
    من تولید کننده پوشاک هستم پارسال شب عید به خاطر کرونا مقداری از اجناس ما مانده بود کابردیم حراج بفروشیم یک خانمی لباسی از ماخرید وبعد از یک ساعت پس اورد وساعتی بعد امد گفت کارت بانکی را شما به من نداده اید وسه ملیون کم شده است
    که بعد رفته شکایت کرده که من پول برداشته ام .ودر حالی که صودت حیاب گرفته از یک مغازه لوازم ارایشی از کارت او برداشت شده
    وبه من تهمت زده ودر حالی که من شاهد هم دارم که این خانم کترتش را گرفت ورفت
    والان برای شش یا هفت بار من را از کار وزندگی انداخته برای رفت امد دادگاه
    والان هم ابالاقیه یک هفته اینده امده
    الان مک باید چه کار کنم که این هم تهمت زده وهم از کار وزندگی مارا می اندازد

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      شما میتوانید بعد از انکه ایشان نتوانست ادعای خودرا ثابت و علیه شما رای بگیرد،تحت عنوان افتراء شکایت کنید

  19. متین

    سلام ممنون از راهنمای شما ببخشید او طرف که قبلا اجرائیه گرفته بادادخواست ابطال اجراییه وتوقف اجراییه جوابی که الآن برام آمده رد دادخواست طر ف میتونه جلب بگیره باتشکر

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام مجدد

      جهت دریافت راهنمایی کامل با این شماره تماس بگیرید۰۹۰۵۶۵۵۱۲۷۷

  20. متین

    باسلام اخطاریه از دادگاه آمد رفع نفص کسری هزینه دادرسی ۱۰ روز مهلت رفع نقص دادن من قبل از ۱۰ روزداداخواست اعسار از هزینه دادرسی دادم آما الآن ابلاغ برام آمده رد دادخواست نوشته شما در مهلت قانونی رفع نقص انجام ندادید ولی من رفع نقص ۵ روز زودتر ازمهلتی که می خواست تمام بشه انجام دادم در آخر رد دادخواست آمده، (۱۰)روز قابل شکایت در در همین دادگاه اگر لطف کنید راهنمای فرمایید ممنوع میشم با تشکر

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      مراتب اعتراض خود را طی یک لایحه به شعبه صادر کننده اعلام نمایید.
      برگه رفع نقص در مهلت مقرر را هم ضمیمه نمایید

  21. نعمت

    سلام خسته نباشید
    من ی سوالی داشتم داداشم تقریبا ۱ ماه پیش ی ماشین پرو پرشیا مدل ۸۴ خریده و از صاحب قبلیش ی قولنامه گرفته ۱۰ درصد پولم سر سند گذاشته قرار شده ک صاحب قبلیش ی وکالت نامه ب داداشم بده تا داداشم سندو درست کنه چون صاحب قبلی هم سند بنامش نبود حالا ب مشکل خورده هنوز وکالت نامرو به داداشم نداده و داره همینجور ی هفته مهلت میگیره ک وکالتو بگیره میخواستم بدونم الان باید چیکار کنیم متاسفانه داداشم تو قولنامه شرط تعیین زمان نذاشته

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      اگر برای تحویل زمانی مشخص نشده باشد، اصل بر این است که به محض وقوع عقد بیع، باید مبیع (مالی که مورد خرید و فروش واقع شده) تحویل شود.
      لذا برادر شما باید با ارسال یک اظهارنامه رسمی، خواسته خود مبنی بر درخواست تحویل را، به فروشنده اطلاع دهد.

      جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تنظیم اظهارنامه با شماره ۰۹۰۵۶۵۵۱۲۷۷ تماس بگیرید.

      1. نعمت

        خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون امیدوارم موفق باشید🌷

        1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

          با سپاس فراوان از اظهار لطف شما
          گروه حقوقی تهران مدافع آماده خدمت رسانی به شما در تمامی زمینه‌های حقوقی است.

  22. امیر قاسمی

    کسی که در آمد کافی و استطاعت مالی نداشته باشد، می تواند ضامن شخص بدهکار شود؟

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      در رابطه با این موضوع قانون حکم ممنوعیت صادر نکرده است؛ اما این جواز قانونی باعث نمی‌شود که فرد طلبکار ملزم به پذیرش ضمانت فرد معسر شود.

  23. متین

    سلام اگر کسی چند فقره چک صیادی قدیم به کسی بده در وجه حامل بعد تو یک برگه بنویسد این چکها امانت اون طرف که چک‌ها گرفته پایین برگه امضا کند ولی نه‌ شماره چکی نوشته شده نه‌ مبلغ چک‌ها اون کسی که چک‌ها صادر کرده می تواند شکایت خیانت در امانت کند باتشکر

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      با توجه به اینکه در اقرارنامه‌ای که به آن اشاره کردید، فقط صرف وجود رابطه امانی احراز شده اما مال مورد امانت مبهم است، نمی‌تواند به عنوان دلیل مورد استناد قرار بگیرد و ارزش آن صرفا در حد اماره است.
      در واقع آن برگه اگرچه دلیل محکم و قطعی نیست، اما می‌تواند باعث علم قاضی به خواسته شما بشود.
      به شما پیشنهاد می‌شود قبل از هر کار نسبت به ارسال یک اظهارنامه علیه دارنده چک‌ها اقدام نمایید.

      جهت دریافت مشاوره کامل و رایگان با شماره ۰۹۰۵۶۵۵۱۲۷۷ تماس بگیرید.

  24. متین

    سلام کسی چند فقره چک صیادی قدیم به من داده بود چک‌ها در وجه حامل بعد یک برگه من امضا کردم خودش نوشت این چک‌ها بصورت امانت می باشد نه‌ مبلغی توش نوشته نه‌ شماره چکی بعد رفته شکایت خیانت در امانت کرده با تشکر

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      در صورتی که در متن چک‌ها عبارت بابت امانت درج شده باشد، یا در برگه جداگانه با قید شماره چک‌ها، تائید و امضا نموده باشید کهدچک‌ها بابت امانت است و یا به هر طریق دیگر اثبات شود که چک‌ها بابت امانت بوده است، هرگونه اقدام نسبت به چک‌ها می‌تواند خیانت در امانت تلقی شود.

  25. متین

    باسلام من یک فقر چک دادم به کسی بعدازسه سال اجراییه گرفته بعد فهمیدم امضا چک جعل شده شکایت کیفری کردم بعنوان جعل واستفاده سند مجعول ودادخواست ابطال عملیات اجراییه وتوقف اجراییه دادم وشکایت کیفری پیوست دادخواست کردم ابلاغ برام آمد رفع نقص هزینه دادرسی دادخواست اعسار از هزینه دادرسی دادم رفع نقص برطرف کردم فرستادم آ یا بااین کارهایی که انجام دادم توقف صورت میگیره و مهلت اجراییه تمام شده شکایت کیفری ازکسی که اجراییه گرفته در مرحله مقدماتی آیاکسی که اجراییه گرفته می‌تواندجلب بگیر با تشکر

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      در صورتی که رفع نقص در مهلت مقرر قانونی صورت گرفته باشد، تا زمان رسیدگی به شکایت کیفری شما، با صدور قرار اناطه، رسیدگی به شکایت حقوقی طرف مقابلتان متوقف خواهد شد.
      ذکر این نکته ضروری است که توقف عملیات اجرایی به معنی خاتمه آن نیست و در هر زمان به شرط بر طرف شدن مانع، عملیات اجرایی مجددا به جریان خواهد افتاد.

  26. متین

    باسلام می خواستم ببینم شاکی تو رای حقوقی رای به نفع متهم آ مده شاکی تو دادخواست تجدید نظر بنویست متهم کلاهبردار خدا لعنت کند تهمت های دیگه آ یا متهم میتونه شکایت کند باتشکر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام اگر رای صادره مبنی بر کلاهبرداری شما باشد و به اصطلاح کلاهبرداری شما محرز باشد،نمیتوانید شکایت کنید اما اگر رای دادگاه برائت شما باشد میتوانید تحت عنوان افترا شکایت نمایید

  27. متین

    سلام اگر کسی مبایعه نامه خانه را جای فروشنده امضا جعل کنه ونظر کارشناسی امضا جعلی کسی که جای فروشنده امضا کرده هیچ وکالتی وچیزی از فروشنده نداره فروخته به کسی دیگر کسی این کار کرده اتهامش چیست موقع امضا نه‌ خریدار بوده نه‌ شاهدی باتشکر

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      جرم وی جعل و استفاده از سند مجعول میباشد و اگر منجر به پرداخت پول و مبایعه نامه نیز شده باشد تحت عنوان فروش مال غیر نیز قابل مجازات است

  28. متین

    سلام من یک فقر چک دادم به کسی بعدازسه سال‌ اجراییه گرفته بعد فهمیدم امضا چک جعل شده شکایت کیفری کردم بعنوان جعل واستفاده سند مجعول ودرمورداجراییه که گرفته دادخواست ابطال اجراییه وتوقف اجراییه دادم ابلاغ برام آمد رفع نقص هزینه دادرسی اجراییه چندروز دیگه مهلت اجراییه تمام می‌شود اون طرف که اجراییه گرفته می‌تواندجلب بگیردادخواست اعسار از هزینه دادرسی دادم قبل ازاین که مهلت ۱۰روز بگذره

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      شما برای ادامه روند پرونده باید هزینه واریز کنید و حال که درخواست اعسار داده اید باید ببینید قبول میشود یا نه که اگر رد شود و شما هزینه را واریز نکنید دادخواستتان رد خواهد شد

      1. درودیان

        سلام لطفا تلفنتون را بفرمایید

  29. ستایش

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم اینکه می گن طرف ترک دعوا امضا کرده یعنی چی چون ما از عموی خودمون درخواست ارث پدریمونو کردیم عموی ما میگن پدر شما ترک دعوا رو امضا کرده و شما هیچ ادعایی نباید داشته باشید وهیچ حقی ندارید پدر من فوت کرده

    1. پدارم جهان فتحی کارشناس ارشد حقوق بین الملل کارشناس ارشد حقوق بین الملل

      با سلام

      به نظر می‌رسد پیش از این پدر شما بر علیه برادر خودش( عموی شما) طرح دعوی نموده بوده است ولی به دلایلی از دعوی گذشت نموده. البته این ادعای عموی شما است و ممکن است که از روی صداقت نباشد. و حتی به فرض صحت ادعا، پدر شما از دعوی گذشت نموده، نه از حق خود بر ارثیه.
      بنابراین کماکان برای شما امکان طرح دعوی وجود دارد.

      جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با این شماره تماس بگیرید: ۰۹۰۵۶۵۵۱۲۷۷

  30. کاظم

    سلام وقت بخیر بنده داخل یک املاکی کار میکردم و ۴.۵میلیارد تومن کمیسیون من شد و متاسفانه رسید ازشون نگرفتم از این مقدار نزدیک به ۳۰۰میلیون تومن ارز دیجیتال به ایشون دادم و حالا اون شده یک میلیاردو دویست و اینم بگم که شاهد دارم سه نفر و الان ایشون منکر هستن به نظرتون ارز دیجیتال داخل دادگاه معتبر هست و اینکه میتونم با شاهد پولم رو وصول کنم؟ ممنون

    1. سجاد روزبهانی وکیل پایه یک دادگستری

      سلام
      ارز دیجیتیال قطعا در دادگاه قابل استناد هست
      موضوعتان احتیاج به یک جلسه حضوری با سوال و جواب هست
      لطفا با شماره ٠٩٣۶٩٣۵٧١٠۴ مرتبط باشید

... ...
مشاوره تلفنی رایگان
(فقط استان تهران و البرز)
فقط استان تهران و البرز - ۰۹۱۰۴۷۶۸۸۸۴ وکیل اداره کار - ۰۹۲۱۰۸۳۳۸۰۵